неділю, 17 січня 2010 р.

Мої критичні відгуки на одну зі статей у виданні .InternetUA

Прочитав я сьогодні на сайті .internetua статтю пана Дмітрія Сізова "Великое сотворение сети Internet". І розізлився. Не можна так! Абсолютно згоден з Андрієм Стесіним, котрий якось сказав приблизно таку фразу: "Як тільки я чую щось про журналістів, котрі пишуть на тему Інтернету, рука в мене сама тягнеться до парабелума!"
Початок статті виглядає непоганим. Хоча трохи й дискусійним, але реально "аналітичним" та цікавим. Тобто, до початку епохи TCP/IP все в статті було нормально (ну, хіба що за винятком згадки про "еру UUCP", яка неодмінно на це заслуговувала). А далі - просто біда. Чого вартує лише фраза "Строго говоря, TCP/IP — это не один протокол, а пара протоколов.." і далі по тексту. Значить одним розчерком пера Дмітрія Сізова протоколи UDP, ICMP, telnet, FTP і десятки інших різко перестали належати до сімейства (або стеку) протоколів TCP/IP? Та ще й "строго говоря"! Це просто бомба.
Далі: "Интернет превратился в распределенную по миллионам серверов единую базу данных...". Єрунда. Насправді, Інтернет ніколи не перетворювався в жодні БД. Ось в що перетворився Інтернет з "мережі мереж".
Наступні ляпи не коментую. Занадто багато їх. Автор чомусь не потрудився почитати першоджерела (RFC) та проконсультуватися зі справжніми спеціалістами. Тому статтю особисто я розглядаю як шкідливу. Шкідливу за введення в оману читачів, котрі щиро вважатимуть все написане правдою. Погляньте на два каменти після статті і зрозумієте що я маю наувазі.
На тому сайті, здається, є ще й інші статті Дмітрія на тему зародження Інтернет в різних частинах світу. При нагоді почитайте (я також почитаю пізніше). Щось мені здається, що там також зустрінеться чимало "перлів".

(Добавлено 18.01.2010, 06:55)
Ознайомив із ситуацією Андрія Стесіна. Той думає аналогічно. Але благородно пішов далі і запропонував всім разом написати Історію УАНЕТа такою, якою вона є насправді. Треба прийняти участь. І таки прийму.

2 коментарі:

З. сказав...

История УАНЕТа - супер. Статьей в википедию! Журналистам по рукам, оптом и заранее! :) Жаль, предметом не владею, пособить нечем.

Олег Гринчук сказав...

Напишем-напишем. Всім миром напишем історію UANet'у. Бо непрофесійні журналізди вже задовбали своїми "казками братів Грімм". А на їх дебільних статтях вчать же молодих людей в школах та ВУЗах... Далі посилання на ці статті кочують з одних джерел в інші джерела, і створюється враження, що все там правда. А правда там і "поруч не валялась".