четвер, 25 березня 2010 р.

Григорій Перельман. "Дурень", котрий відмовився від мільйона "зелених"?

"...приносят человеку миллион, а он из-за двери отвечает: «Спасибо, не надо, у меня все есть»"
Сабдж? Чи все ж таки Людина, математичний геній, котрий досягнув Дзену і абсолютно не має діла до сучасної цивілізації-попсні?
Нє, подумайте самі: працівникам американського музею, котрі прийшли, щоби вручити лімон баксів премії, математик через двері сказав "В мене є все, що я хочу" і в квартиру гостей не пустив :). Шарман, ля!
Я не міг втриматися, щоби не розмістити оцю статтю в своєму блозі. Роздуми автора мимоволі викликали особисто в мене багато чистих та світлих думок. Чому? Поки-що не знаю, не задумувався. Може тому, що стаття після прочитання залишає в душі щось "обнадійливо-хороше" та принципово "правильне" в плані загальнолюдських цінностей?
Зловив себе на думці, що неймовірно хотілося би хоча б одним оком заглянути в суспільство, в якому відношення його членів до будь-яких матеріальних благ було б таким самим, як і у Перельмана.
А ще в самій статті прозвучала цікава тема відносно створення "музею поступків". Мдя... це було б явно не лишнім. Бо, наприклад, "покоління пепсі та слабоалкогольщиків-трамадольщиків" давним-давно не знає навіть що таке звільнити місце в міському транспорті для старенької бабусі.
(Додано 26.03.2010 21:11 ЕЕТ)
Добра товаришка прислала мені серйозне доповнення до теми Перельмана. Ось цей лінк. Категорично рекомендую.