неділю, 9 травня 2010 р.

Укрпошта смалить напалмом :)

Сабдж. Відправити каналами Укрпошти інтернет-повідомлення адресату, котрий не підключений до мережі Інтернет, коштує разів в п'ятдесят дорожче, ніж звичайний лист. Тобто, фактично, це вартість послуг "Internet <--> Usual Mail Gate". І мене вбило непереборне обмеження в 300 слів, або 3000 символів :). Я так розумію, це один аркуш А4. На підтвердження шалених тарифів цього гейта я привів копію сторінки з калькуляцією розрахунків. Цікаво, скільки разів населенню була надана ця послуга за останній рік :). Мені це враз нагадало старезний анекдот про дядька, котрий продавав на базарі звичайну собі картоплю по сто рублів за кіло. Підходить до нього якийсь чоловік і обурюється: "Дядьку, та Ви, мабуть, з глузду з'їхали! Найдорожча картопля тут по три рублі за кіло торгується, а Ви по сотні ломите!" На що дядько з винуватим видом йому відповів: "Та воно-то так... просто мені дуже сильно гроші потрібні".

Немає коментарів: