середу, 20 жовтня 2010 р.

Ніби-то наклюнувся цікавий проект по аудиту Printing System

В розмові з одним із добрих знайомих-товаришів піднялась тема аудиту Printing System в нас на підприємствах холдингу. Тим більше, що певна відома кантора (Коніка-Мінолта) виявила бажання зробити це за абсолютно пристойну ціну.
Чому мені це стало цікаво:
  • в нас таки досить багато різних принтерів, копірів, факсів, сканерів і я тупо хотів би мати на руках свіжі дані професійно проведеного аудиту, щоби знати "ціну питання" (TCO, в рік)
  • в нас є кілька робочих місць, де ціна безвідмовної роботи принтера надзвичайно висока. Простій навіть на протязі 5-10 хвилин вже приносить значні збитки. І вже таке кілька разів траплялося (правда, не при мені)
  • в нас є кілька робочих місць, де вимагається досить інтенсивна круглодобова робота друкуючих пристроїв
  • також є кілька робочих місць, де до прінтера висуваються досить таки нестандартні вимоги:

  • по швидкості друку
  • по безвідмовній роботі в агресивному середовищі (пилюка, вібрація, підвищена температура)
  • я хочу знати наскільки існуюча Printing System оптимізована до задач бізнесу і скільки часу для свого обслуговування вона забирає у ІТ-персоналу
Ну і відповіді на всі ці питання згодом хочу трансформувати в стислу (2-3 абзаци) доповідну на адресу фінансового директора з кількома аргументованими цифрами і рекомендаціями.
Кінцева мета - хочу конкретно вияснити чи вигідно моїй компанії (і якщо так, то в що конкретно це обійдеться, як слід буде вибудувати процеси взаємодії і чи це не вплине на основні бізнес-процеси) віддати всю Printing System на аутсорсинг сторонній професійній компанії.
Ну і сьогодні я конкретно став повноцінним працівником ТОВ "Кратос" на період як мінімум до кінця 2011 року, оскільки ми повністю з керівництвом погодили всі умови нашої співпраці. В тому числі, звичайно, фінансові. Так що з мене тепер після найближчої зарплати "стограм і пончик" новим колегам :)

Немає коментарів: