четвер, 6 березня 2014 р.

Інтернет-магазин "Мобіллак" (Mobilluck.com.ua) - в блек-ліст

Інтернет-магазин Mobilluck "кинув" мене на майже штуку гривень. А перед тим ще  й здорово потріпав нерви. Суть наступна.
Оформив я там замовлення на LCD-кретиноскоп та Android TV Box Smart Blast. Мало того, що замовлення їхало ХЗ скільки часу (хоча в Рівному є філія! І обіцяли мені доставку максимум за 5 днів), а персонал Мобіллаку брехав як сивий мерін відносно місцезнаходження товару, то Android TV Box ще й прийшов в неробочому стані - тупо не вмикався.
Я його відразу відіслав назад в магазин (13.02.2014). Звідти мені перетелефонували і сказали, що девайс відправляють в сервісний центр в ремонт. І з того часу ніхто мого Андроїда TV Box не бачив і нічого про нього не чув. Він щез. Як щезли і майже 1000 грн. мого бабла :-/.
Дєвачгі з контакт-центру Мобіллаку висідають на мороз "нічєм нє можем помочь. Ми нєатвєчаєм за сєрвіс". А сервісний центр не відповідає на телефонні дзвінки.
Ота ось х..ня, малята /(С)/.
Нині я реально подумую завітати зі зброєю в руках в місцеву філію Мобіллаку і витрусити з них свої гроші. А яким чином ще відновити справедливість?
----
Додано 07.03.2014: щойно зателефонували із сервісного центру. Сказали, що  мій несправний девайс в них, але вони ще нічого з ним не робили :(. Я, сцуко, неймовірно зрадів цій звістці :-Е.
І ще одне: адміністративна група сайту "Мобіллак" безжально чистить всі критичні коментарі. Зокрема із 4-х особисто моїх пройшов лише один, де я схвально відгукнувся про кретиноскоп. Інші три каменти про незадовільну логістику, епопею із девайсом Android TV Box Smart Blast та неприпустиме відношення до клієнта вичистили. Так що "отакоє от" /(С)/. Тому якщо в них щось купувати (бо ціни там дійсно нормальні), то лише післяплатою. Тобто, привезе кур'єр додому товар - тоді й заплатити йому готівкою. А наперед ніколи й нічого не платити!

2 коментарі:

Unknown сказав...

Олежка, а смысл там покупать дорогую технику, при экономии 50 грн и с шансами остаться без денег, гарантии и сервиса. Лучше сразу в ЧС и все.

Олег Гринчук сказав...

Ну, в мене далеко не 50 виходило. А на той час усі 300-350.
А що таке ЧС?
До речі, повернули мені бабло нарешті за Android TV Box ANTV Smart Blast. Після офігенного квесту, брехні, обіцянок та спроб "розводу".