середу, 22 жовтня 2014 р.

Вперше з часів Євромайдану зупинили мене ГАЙці-вибєгайці...

Власне, щойно сабдж.
Двоє ГАЙів поблизу обленерго. Махали палками шо тобі вітряки. Зупиняли геть усіх підряд. То я спеціально різко прийняв вправо і став не за ними, а перед ними так, що мало їх не роздавив :). Чуваки аж відскочили. Потім мало не притьмом кинулися до мене в передчутті непоганих доходів...
В патрулі було двоє: один (старший патруля) - явно махровий корупціонер зі стажем, по очах видно. Його кришталики нагадували два знаки $$. Другий ГАЙ - "зелень" повна. З виду років 19-20. Мабуть вперше на трасу з палкою вийшов.
Старший, лишень уздрівши в мене за вітровим склом червоно-чорний прапорець, щось прошептав "зеленому" і відійшов в бік. "Зелень" підійшла, я привідкрив двері, і сидячи в машині, суворо глянув на ГАЙя. ГАЙ почав представлятися, проте я навіть не слухав, а рішуче взяв ситуацію під власний контроль :). І відбувся наступний діалог:
Я (рішуче перебиваючи представлення): - Добрий день, причина зупинки?
ГАЙ: - "Што?" /(С)/ Е-е-е...
Я: - Сміливіше! Кажіть навіщо мене зупинили. В чому вбачаєте проблему?
ГАЙ: - Е... Перевірка!
Я: - Перевіряти дружину свою будете, якщо вона у Вас є... хоча... а перевірка чого?
ГАЙ: - Е.. наркотики, зброя...
Я: - Гм... цікаво, як же ви це все перевірятимете, коли у вас нема прав отак просто взяти і обшукати машину. Ну, питання риторичне... Гаразд... Зброї при собі нема, але маю вдома. Легальну зброю. Наркотиків не маю. Але мова не про те. Хлопці, чому ви дозволяєте собі порушувати Закон?! Я ж з іншими активістами нашої самооборони взимку та весною вам на блок-пости підміну возив, від розгніваних людей рятував, додому вас розвозив, разом із вашими колегами стояли ночами на в'їздах в місто, ділилися гарячою кавою/чаєм та бутербродами, бо ніхто із людей не хотів вас годувати... (і штучно "заводячи" себе) А ви знову, блядь, за своє?! Що, сука, шпари вже відійшли?! То ми їх вам знову забезпечимо! ... (і ніби різко "заспокоюючись") Хлопці, я вас прошу - будьте людьми. Працюйте по Закону. До побачення. Хорошого Вам дня.
ГАЙ (відходячи): - (засоромлено, їй-Бо'!) Щасливо.

Немає коментарів: