вівторок, 13 грудня 2011 р.

В Новий Рік з новими думками та новою роботою :)

Власне сабдж.
Тобто, по ряду причин об'єктивного та суб'єктивного характеру я прийняв рішення піти з нинішньої компанії-працедавця "на інші хліби".
Щиро вдячний усім своїм (тепер вже колишнім) колегам за спільну працю та набутий досвід.
Прошу не судити мене дуже строго за помилки.
Я намагався все робити максимально прозоро і зрозуміло. Намагався бути відкритим для керівництва та колег. Намагався творчо впроваджувати раніше набутий досвід. Намагався всім довіряти. І, як здавалося, мав певні підстави сподіватися на зустрічну довіру, чесність та відвертість.
Не все і не зі всіма, звичайно, вийшло так, як хотілося...
Проте я гордий, що вдалося започаткувати прозорі та зрозумілі для вищого керівництва механізми діяльності ІТ. Це був один із прямих наказів при прийомі мене на посаду рік тому.
Я гордий, що принаймі два дійсно нових сервіси (вебконференції та медіавікі) "з нуля" було впроваджено в експлуатацію.
Я щиро вдячний за надану Богом можливість попрацювати в такому колективі, за новонабутий досвід (навіть певні моменти, котрі являють собою негативний досвід - це безцінний досвід. Далеко більш інформативний та вагомий, ніж позитивний).
Мені буде приємно по-дружньому зустрічатися з колишніми колегами десь на каві, чи за гальбою пива.
Ще раз хочу засвідчити колишнім колегам свої повагу та розуміння ситуації, подякувати їм і побажати міцного здоров’я, гармонії та добробуту їхнім родинам.

P.S. Вчергове в житті я переконуюсь, що "все, що не робиться - тільки на краще" /(С)/. І основне завдання в цей момент - зуміти розгледіти це "краще".

Немає коментарів: