пʼятницю, 2 серпня 2013 р.

"Минобороны захотело позолоченные мундиры"

Порадував перший же камент:
"Перья павлинов им в жопу... Уже нет рядового состава, одни денщики, дворники и караульные. Может владеет кто-то цифрой сколько за 20 лет наплодили действующих и в отставке генералов и полковников, дайте знать."

Я, напевно, чогось "не доганяю"... Цей натовп
  • ненавчених і погано забезпечених (у військовому плані) голодних людей,
  • очолюваних захланним товстожопим вищим командним складом, переважна більшість котрого є відвертими агентами (навіть не "кротами", бо вже нема від кого ховатися) заклятого північно-східного сусіда,
  • і котрий чомусь називають українською армією
має мене від чогось захищати?!
Та най мене ранять! Я ще й сам захищу українських  хлопців, котрі там знаходяться, від агресора, а не вони мене.
Так, в складі нинішньої "армії" є кілька більш-менш боєздатних підрозділів: ППО, морпєхи та аеромобілісти/дєсантнікі (лише деякі частини). Але це виняток, а не правило.
Ось фахова думка про сучасну "українську" армію справжнього українського офіцера, командира УНСО з великим досвідом комбатанта пана Шкіпера:

Немає коментарів: