неділю, 17 серпня 2014 р.

Обережно! Інтернет-магазин парфюмерії "2in1"

З моменту останнього придбання товару у сабджі (десь рік тому) бачу, що ці совкові бариги не на жарт розвинулися. То попереджаю народ:
  • їхня парфюмерія "сіра". Це значить, що запах вивітрюється максимум через годину. Добре хоч не смердить лайном після вивітрювання... бо буває й таке.
  • це любителі "кинути" на попередньо заявлені бонуси. Наприклад, обіцяють при купівлі 2-х флаконів по 100 г додати у вигляді бонусу флакон 50 г. А при особистій зустрічі дядько (я так зрозумів, що він співвласник цього "магазину") "висів на мороз" і більше того - незважаючи на те, що я замовив (на пробу) аж 3 флакони різних парфумів по 100 г, зідрав з мене ще 35 грн. за кур'єрську доставку. При цьому я дядьку сказав, що "кинувши" мене на кілька десятків гривень, він кинув себе на багато сотень, а мо' й тисяч грн..

Немає коментарів: