середу, 12 листопада 2014 р.

На жаль окрім патріотів поряд з нами існують і безсовісні бариги :(

Сабдж.
Поміж нас ходять, працюють, дихають з нами одним повітрям, стоять в чергах, їдять у ресторанах не лише безкорисливі та щирі патріоти, а й ниці, безсовісні бариги.
Сьогодні хлопці із нашої самооборони вчергове їдуть в "зону". І я мав передати їм під виїзд афлубін (ліки від простудних захворювань - замовили медики АТО). Я швидко зняв 1000 грн. пожертв, котрі вчора впали на мою приватбанківську карточку (Василю, дуже дякую тобі за твою постійну допомогу! Більше тебе фінансово ніхто з наших УАНОГівців не допомагає!) і поїхав по аптеках. 
Відразу зайшов в аптеку "Віса", що по вул. Київській (за "Спорттоварами" справа, в сусідньому будинку). Мені друзі та знайомі медики рекомендували цю систему аптек як достатньо "адванснуту".
Дочекався своєї черги та й кажу продавчині: "Мені, будь-ласка, афлубіну на всю тисячу грн. (показую гроші). Але, якщо можна, то хотілося би знижку отримати якусь - бо цей афлубін призначається нашим воїнам на передову".
Продавчиня тут же звертається до провізорші (у віконці поруч, також обслуговувала покупців) і передає моє прохання. Причому акцентує, що "це для солдатів в АТО. На 1000 грн.".
Провізорша глянула на мене (я спеціально у формі військовій був, бо з досвіду знаю, що в таких питаннях вона впливає психологічно на людей) і коротко сказала: "В нас нема такої знижки".
Занавіс.

Тітка могла б принаймі сказати "зачекайте, я господарю зателефоную і запитаю", чи ще якось з увагою підійти, нє?
Мені дуже хотілося прилюдно відповісти їй: "Що ж.. я передам солдатам, що ваша аптека не проводить для бійців передової жодних акцій. І нехай солдати  також позбавлять подібних бариг будь-яких акцій по захисту їхнього життя та майна".
Натомість лише вимовив: "Дякую за допомогу". Розвернувся і пішов.
Kurwa jedna... отак настрій зіпсувала :((((

Ціни на афлубін, до речі (я в двох аптеках після того побував), у "Віса" були найвищі.
Слава Богу, що потім, коли я в третій по рахунку аптеці стояв у черзі, перетелефонував наш активіст Олег В. і сказав, щоби я притримав гроші - він заїде до мене, забере їх і затариться афлубіном на нашому міському оптовому аптечному складі по вул. Білій. Там  медикаменти можна придбати дешевше.
То згодом Олег заїхав до мене додому і ми так і вчинили.

Висновок: НЄХЄР щось купувати в апеках "Віса", якщо вони такі безсовісні бариги.
Підтримувати слід тих підприємців та ті підприємства, котрі допомагають своєму Народу, а не барижничають.

Немає коментарів: