пʼятницю, 23 січня 2015 р.

От де справжнє щастя, а не бабло!

Невимовно гордий своїм 10-річним синочком.

Заскочили по справах сьогодні до нас додому мої друзі, котрі постійно їздять в зону бойових дій (в саме пекло) для передачі всякої всячини нашим Воїнам Світла. Треба було терміново нам разом дещо вирішити...

Мій синок, ні слова попередньо мені не кажучи, виніс 500 грн., написаного та розмальованого власноруч листа-подяку і передав хлопцям зі словами: "це я колядував і щедрував на різдвяні свята спеціально для наших воїнів. І хочу щоби ви купили на них щось і передали їм. І листа також передайте. Я знаю як важко нашим солдатам і хочу, щоби вони також знали, що діти України їх підтримують і чекають додому з перемогою, живими і здоровими".

Їй-Бо я аж заплакав від щастя, що таке славне дитя у нас росте - справжній патріот України!
З таким поколінням молодих Українців у козломордих вбивць і внутрішніх ублюдків-казнокрадів нема жодного шансу! Жодного!!!

Слава Україні!
Слава її героям!
Слава Нації!
Смерть ворогам!

Немає коментарів: