четвер, 15 грудня 2016 р.

Друзі-волонтери і грамота з ОДА

Шановні друзі-волонтери, друзі-воїни, вельми вдячний вам усім за те, що доля нас звела разом.
І вельми шкода, що це сталося саме в обставинах війни нашого Народу із одвічним ворогом-кацапнею, а не десь на мирних туристично-вишкільних, чи спортивних стежках :(

Коли Олександр прийшов і привітав мене з Днем Волонтера - мені було невимовно і приємно, і гірко, і енергійно, і трохи бридко.
  • Приємно - бо вважаю за величезну честь бути з вами усіма, робити з вами одну велику справу, боротися за Україну, за кращу долю справжніх її Громадян.
  • Гірко - бо долучився до страшного болю, страждань, і разом з тим фатальної відваги найкращих Синів та Дочок нашого Народу.
  • Енергійно - бо ми зустрілися і перезнайомилися усі такі, що чим більше нам труднощів з будь-якого боку, тим затятішими і незламнішими ми стаємо. Тим потужніше ми боремося із проблемам, ставимо міцніший заслін ворогу! Усі ми дійсно такі, що "все, що нас не вбиває, робить нас сильнішими" /(C)/
  • Чому бридко. Я, м'яко кажучи, не люблю ні нинішню владу в цілому, ні рівненського голову ОДА зокрема. Я добре пам'ятаю його поведінку в буремні дні зими 2013-14 років. Я добре пам'ятаю його відношення до червоно-чорних шевронів. Я добре знаю також інші його "нюанси". Це латентний боягуз, котрий здасть Україну при найпершій можливості! Він, як і колишні очільники ОРДЛО та Криму (та чи він один...) або втік би, або відкрив усі "оружейки" перед Хуйлом, айно лише кацапські вбивці вступили б на кордони нашої області.
Дякую, мої рідні!

Слава Нації!
Смерть ворогам!
Україна - понад усе!

P. S. Вже другу таку паперу маю :). Перша - від побратимів із самооборони Рівненщини.

Немає коментарів: