Сабдж. Про це саме говорилося і в блозі Telco 2.0. От і полюбуйтесь :). Знаюча людина (за спиною котрої experience в 6,5 років роботи в Amazon.com і 6,5 років роботи в Google) також криком кричить, що сервісна платформа - це рулєз! І немислимо великим канторам (операторського рівня) надавати якісні повнофункціональні послуги без неї. Інакше це буде чорт зна що.
І обов'язково зверніть увагу на метод, яким Jeff Bezos із Amazon впровадив SOA-інфраструктуру у себе в Amazon'i :). По-військовому! А інакше би й не вийшло, про що зараз впевнено й каже автор вихідного поста Steve Yegge.
Я для себе із здивуванням відкрив, що навіть в таких великих, небідних і без сумніву найбільш інноваційних канторах як Google відділи/департаменти R&D не завжди можуть "докричатися" до свого топлес-менеджменту. А оце вже вельми погано.
2 коментарі:
Может и по-военному, но инновационную SOA-инфраструктуру (ровно как и ERP систему или OSS/BSS в крупной компании) внедрить просто невозможно и дело здесь скорее всего не в размере компании...
Не поняв :). А як же ж з тими, хто таки впровадив?
Ну, але тут треба для початку з термінологією розібратися. На зразок:
* яку компанію Ви вважаєте великою
* що значить "інноваційна SOA-інфраструктура"
* які критерії успішного впровадження
* і т.д.
Скажу так: ще в далеких 2007-2009 роках я особисто знаю/бачив три приклади успішного впровадження кількох (2-4) модулів OSS/BSS у достатньо великих телко-операторів.
А під час роботи в 1998-2001 роках в Теленорі ("Big" Telenor AS) сам мав справу з величезною пропрієтарною BSS під назвою К2. Без котрої вже не уявляв свою роботу ніхто з технічних/фінансових працівників.
Дописати коментар