середу, 12 червня 2013 р.

Не українська держава, а кінчена мерзота окупаційна...

Як відомо, закриваю свою підприємницьку діяльність. І в процесі закриття - що не крок, то пригоди та квести, протягом яких відкриваєш для себе чимало нового.Ні копійки не заробив ніколи (нульову звітність в податкову відправляв), проте нарахували мені штрафів з $бучого пенсійного фонду аж на 413 грн. по двох статтях:

1) за 2004 рік я задекларував 10 грн. чистого доходу (це податкова мені руки вивернула - заставила задекларувати хоч щось. От я й "попався") та сплатив до пенсійного 32% від даної суми, однак не врахував (бо тупо не знав - ніхто не попередив), що, виявляється, сума мала бути не меншою ніж 75,84 грн. (мін. з/п 237,00 х 32%). Отже, сума доплати по даному пункту становить 72,64 грн.;

2) не подав два звіти до ПФ (п. 2.14 Постанови ПФУ від 08.10.2010  N 22-2 http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1014-10: ФО-підприємці  зобов'язані  подавати звіт незалежно від того, чи  ведуть  вони  підприємницьку  діяльність...., дані зміни набрали чинності в частині звітів, що подавалися за 2011 р.):
- за 2011 рік (до 01.04.2012 р.) - штрафна санкція 170 грн.
- за 2012 рік (до 11.02.2013 р.) - штрафна санкція 170 грн.

Це, лише прикиньте, зібрався кодляк ПФ і порішив (прийняв внутрішню свою $бучу постанову), що з 1 січня 2011 треба всім робити "Ку".
А куди ж, бл.ді ви такі, пішло все бабло (21 млрд. грн.!!! Вдумайтеся!!!), призначене на організацію всеможливих "державних інформаційних комп'ютерних систем та мереж", що ви до цих пір, $ідори, не можете поміж собою обмінюватися даними (з не менш $бучою податковою), а примушуєте людей йти до вас на поклон і нести "звітність"/бабло???

Але, як сказав мені адвокат, дані випадки не мають жодної судової перспективи. 
Тобто, треба платити, інакше буде суд, пеня і бабло однаково стягнуть.
Виродки сучі :(

2 коментарі:

Unknown сказав...

Олежка, а ты согласился с ихними "предъявами"? Ради принципа, попробовал бы их взуть в суде.
Декларацию про доходы тоже надо подавать, если твой доход превышает определенную сумму в год. Сейчас точно не помню, но было не меньше 800 грн.

Олег Гринчук сказав...

Серж, та я повірив адвокату, котрий відразу сказав про нульову судову перспективу в даному випадку.

До речі, довідку з податкової він вже для мене взяв про відсутність боргів. З ПФ візьме в перших числах липня, бо вона має термін дії лише 1 місяць і треба так підігнати всі дати, щоби кредитори мені претензії висували (на щастя не маю я кредиторів :)) доки не закінчаться терміни дії всіх довідок.