середу, 5 червня 2013 р.

Ліквідація, банкрутство, реорганізація, оскарження дій, реєстрація підприємницької діяльності...

По питаннях сабджу всім щиро хочу порадити прекрасного професіонала пана Геннадія Кравчука, до котрого звернувся півтора місяці тому по питанню ліквідації себе (як ФОП, звісно :)). (Бо до печінок "дістали" окупаційні порядки та суцільна дискримінація підприємців. А альтернатива - ось).
Мало того, що людина негайно відгукнулася і надалі оперативно співпрацювала зі мною (фактично, я лише сумлінно виконував вказівки пана Геннадія в плані "ось тут підписати і передати мені назад"), так ще і ціни на її послуги в моїх обставинах були значно нижчі, ніж у конкурентів.
Про швидкість дій я мовчу - вона максимально можлива в нинішньому законодавчому полі.
Пан Геннадій також на 100% взяв на себе всі контакти з дозвільними, фіскальними та репресивними органами. Ніхто мене там і не бачив.
І ще одне - ми навіть і з ним жодного разу не бачились! Вся наша взаємодія йшла у віддаленому режимі - через мережу Інтернет. Для мене це було дуже важливо, оскільки я просто не мав можливостей для особистих контактів.

"Територіальність" послуг пана Геннадія:
1. З питань банкрутства:
- Київський та Рівненський апеляційні округи господарських судів, в якості арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) визначені нормативно;
- територія Україна, з питань консультування щодо "організації" процедури банкрутства, збереження активів під час банкрутства тощо.
2. Інші послуги щодо реєстрації, припинення бізнесу, оскарження дій/бездіяльності тощо - переважно у Рівненській, Волинській областях. За домовленістю - можуть бути і інші області, однак це збільшує вартість послуг.
3. Бізнес-плани для отримання одноразової допомоги служби зайнятості - по всій території України.

1 коментар:

Олег Гринчук сказав...
Автор видалив цей коментар.