неділю, 8 березня 2009 р.

В українській армії відроджують "партизанщину"?

Вчора зустрічався зі знайомим, котрий порівняно віднедавна працює в міськвійськкоматі.
Каже, що вперше за ХЗ скільки часу кинули військкоматам трохи бабла на відродження системи перепідготовки військовослужбовців запасу. Джерело бабла однозначно пояснює тим (це його оціночне судження), що в фінансову систему недавно вкинули свіжонадруковані мільярди гривень.
Я із захватом сприйняв його пропозицію, щоби мене "забрили" на ці курси партизанів. Тільки попросив узгодити зі мною час, бо:
  • слід ще на роботі домовитись, щоби мої поточні проекти не постраждали і щоби я не втратив в досить немалій зарплаті;
  • неохота зараз місити болото :). Зачекаю доки підсохне земля.
Орієнтовний термін цих курсів за словами знайомого - до двох тижнів.
Військкомат, за словами знайомого, також має свій інтерес. Їм слід "поставити галочку" про проведені заходи, а в їхньому розпорядженні нема кандидатур на командні офіцерські посади (типу, слідкувати, щоби алконавти ніяку НП не влаштували і не застрілили/підрізали кого-небудь по п"яні :sol:). А всі "достойні" вже давно "при справах"/в бізнесі. То я для них немов чарівна "паличка-виручалочка" був би :sol: :hot:.

Далі. В мене військова спеціалізація "командир підрозділу зенітної артилерії малого калібру" (старий як світ комплекс С-60). Я в тому ні бельмеса не шарю, бо то була військова кафедра в універі, а термінову службу я проходив механіком-водієм Т-55/62/72/etc (в цьому напрямку я шарю дуже добре - 1-й клас мав. Старший мех.-водій роти, командирський танк мав в підпорядкуванні - хто був той знає :) ). Знайомий мене заспокоїв в тому плані (і до моєї радості), що курси партизанів орієнтовані виключно на мотострілецький напрям. Тобто передбачається багато польових занять на полігоні по тактиці дій мотопіхоти та ще й зі стрільбою :gun:. Це мене дуже радує, бо давно хотів освіжити в пам"яті/навчитися цьому. Особливо беручи до уваги нинішній час...

Ще одна інфа: в Закарпатській області від бажаючих "попартизанити" нема відбою! При потребі біля 500 чоловік зголосилося більше 2000! :sol:
Знайомий пояснює це тим, що там багато безробітних практично не мають засобів до існування, а тут мало того, що "партизанів" мають забезпечити якимись харчами, так ще й ніби-то по 500 гривень за 2 тижні заплатять :).

Так що я із превеликим задоволенням зсередини побачу що воно таке є, і опишу свої враження. Ну і спробую подружитися з відповідним військовим людом (див. передостанній, 9-й, пункт нижченаведеного посилання) :). Особливо в світлі давно висловлюваної особистої думки щодо того, що боєздатної армії в Україні, на жаль, нема. Виходячи з цього факту я віддавна є переконаним симпатиком "швейцарської моделі" збройних сил (останній в цьому плані мій допис був тут).

2 коментарі:

Анонім сказав...

Олег, он Костя в жовтні-листопаді того року побував в партизанах.
То я тобі скажу, що ніякий папір не витримає всіх його вражень.
І не думай, хрен ти що там помотосрілецькаєш! 13-ий армійський корпус - фікція!

Віталій.

Анонім сказав...

і іще - побанячити чудненько можна і не за парканом, О!
А командирів того батальйону військова прокуратура тягала за розтрату (Костю пару раз визивали повісткою як свідка)- десяток бочок соляри, там ще щось, бля навіть 4 сухпайки!
Хе-хе, сходи в партизани:-)
Коротше, які теракти - така і держава.