понеділок, 16 серпня 2010 р.

Цікавий натяк одного хорошого товариша

Сьогодні один мій хороший товариш ненав'язливо натякнув, що деяких "потенційних працедавців" турбують мої політичні погляди. І що якби я ці погляди "десь сховав", то мені можливо й запропонували би якусь вакансію. Але вони, бачте-но, "не поділяють моєї суспільної позиції".
Ну що ж... "Насільно міл не будєшь" /(С)/. Залишається лише додати, що я й сам навряд чи погодився би працювати з керівництвом, котре вище професійності, досвіду та елементарних людських якостей ставить політичні погляди своїх працівників. Бо виходить, що таке керівництво в першу чергу думає про свій психологічний комфорт, а не про користь для бізнесу, котрий воно очолює. Але це вже не мої, а їхні проблеми. Я ж персонально якось вже переживу, кгхм..., нелюбов "потенційних працедавців" до моїх політичних поглядів.
Особисто для себе вже давно вирішив, що ніякої катастрофи не відбудеться і жодна корона з мене не впаде, коли в нинішніх обставинах доведеться навіть перекваліфікуватися і набути яку-небудь "звичайну" робітничу професію. Бо все, що відбувається - до кращого, і все, що нас не вбиває, робить нас сильнішими :).

Немає коментарів: