вівторок, 24 квітня 2012 р.

Я офіційно в штаті S&T Ukraine

Вчора успішно закінчився мій випробувальний термін. Сьогодні наш начальник відділу офіційно оголосив про зарахування мене в штат на посаду (по державному класифікатору професій) "конструктора комп'ютерних систем" (добре хоч не "електроніка". Але державний класифікатор - це окремий анекдот. Раджу почитати. Вставляє не гірше за Ільфа/Петрова :)). А по факту як і було протягом 3-х місяців - "архітектор OSS/BSS систем". Перед цим начальник провів експрес-аналіз моєї роботи і нашої взаємодії за весь цей період. Порадувало те, що плюсів знайшлося набагато більше, ніж мінусів :). Мінус, власне був один. Але досить суттєвий, хоча й не професійного, а психологічного характеру. Я абсолютно згоден із шефом в цьому питанні. Таки буде над чим попрацювати (як би лишень нікого не покалічити за цей час :)).
У зв'язку з цим хочу красно подякувати всім колегам, друзям, рідним, близьким і просто незнайомим людям, хто мене всіляко підтримував і висловлював довіру. Особливо своїй дружині Олі та синочку Андрійку. А також всім дорогим кУмам та кумАм. Не забуваю і про колег з попередньої роботи. Якби не вони, то... страшно подумати - я так би і не приступив до улюбленої ще з 2006 року теми, так би і не познайомився з надзвичайно професійними, ерудованими та приємними нинішніми колегами. Нарешті, не отримав би такого фахового і матеріального задоволення.
Ну і за традицією, обіцяю «з ентузіазмом та глибоким задоволенням високо нести прапор, виправдати, віддячити, примножити, ще і ще раз переконувати що в мені не помилились і т.д.» :)))

6 коментарів:

alexandr.tsarenko сказав...

Поздравляю! Неиссякаемого энтузиазма Вам и интересных проектов!

Олег Гринчук сказав...

Дякую Вам, Олександре! Дуже дякую.
Я реально радий :). І тим, що успішно пройшов випробувальний термін, а ще більше тим, що вдалося відновити в собі, як Ви кажете, "неиссякаемый энтузиазм". Бо вже давно його не відчував... і "очі не горіли" так як потрібно :)

Руслан сказав...

Щиро вітаю!

Можливо, не стільки із зарахуванням (хоча це також вельми важливо), скільки з відновленням ентузіазму - це справді цінність, котра, на жаль, рідко зустрічається.

У С П І Х І В !

P.S. Сподіваюся, не зникнете?
;)

Олег Гринчук сказав...

2Руслан:

1. Щиро вдячний, друже Руслане! Так, згоден. Відновлення "палаючих ентузіастичних очей" - це набагато важливіше, ніж просто "зарахування в штат". Проте скажу, що (із життєвого досвіду) вольовим зусиллям можна зробити майже все.

2. Як це я можу зникнути, коли я весь цей час був "тут" і "тут" продовжую бути?! :)

Dmitry сказав...

вітаю!

а як у них з віддаленою роботою?

Олег Гринчук сказав...

2Діма:

Дякую!

Відповідь на питання: якщо коротко - ніяк. Принаймі так мені начальник повідомив.