суботу, 29 грудня 2012 р.

Дрібниці, а приємно :)

Сабдж.
Нагородила мене на вчорашньому "корпоративчику" компанія грамотою "За перше місце на щорічному корпоративному конкурсі "Автор року 2012"" за статтю "Возможности, предоставляемые телко-операторам двунаправленной бизнес-моделью". За що я щиро їй вдячний. Нарешті знайшлися люди, котрі зрозуміли про що йдеться в цій статті :). Тим більш приємно, що колеги-конкуренти були вельми професійні, і їхні статті вирізнялися не меншою актуальністю. Ну, так склалося, що конкурсне жюрі на перше місце поставило саме мою статтю :)
До моральної нагороди долучилася і матеріальна (задовольню цікавість народу - 2,000 грн., ага. За друге місце - 1,500 грн, і за 3-тє - 1,000 грн.), котру вирішив потратити, запросивши  після Різдвяних Свят свій відділ і "співчуваючих" з компанії на сеанс пейнтболу на снігу 8-). Бо нема кращого, як стартонути новий робочий рік із "замочки" своїх колег :). Хотілося би, звичайно, в улюблений хардбол поганяти, але таких послуг український ринок розваг ще не надає.
Ну, і в новому році журналом "Сети и телекоммуникации" готується до друку ще одна моя стаття. Точна назва ще не придумана. Але щось на зразок "Історія та тренди розвитку телекомунікаційних послуг широкосмугового доступу".
Всіх щиросердечно вітаю із прийдешніми новорічними та Різдвяними святами! Дай вам, Боже, відкритих очей, вух та натхнення! Не бажаю класичного "здоров'я, щастя і т.д.", бо Господь і так їх всім дає. Потрібно просто почути Його і самому все це "взяти".

4 коментарі:

Yurecl сказав...

По перше вітаю пане Олеже з нагородою ! Хай Новий рік принесе Вам і сімї тільки приємні миттєвості ну і Господь Бог не обділює благодаттю ! :-)
Ну а ми помаленьку готуємось до подорожі в ліс 31-го :-).

Олег Гринчук сказав...

Дякую, Юрію! Навзаєм!
Сьогодні на полюванні був. Разом із кумом застрелили лиса (кум, моя участь обмежилася у тому, що я того лиса вигнав із хащів верболозу на кума :)). Бачили ще 4 лиси та 1 зайця, але вони були занадто далеко для влучного пострілу.
Висновок із полювання - я зрозумів, що в таку погоду без снігоступів, чи лижів на лузі робити нІчого. Це жах! Я навіть протягом пішого 3-денного 100-кілометрового маршу в "учебці", в 30-градусний мороз так не мордувався. А тут практично за кожним кроком провалюєшся у твердий наст як мінімум по кісточки, а нерідко й по коліна. І так півдня: із 8-30 до 13-30. Втомилися з кумом так, що не мали сили й по чарці випити після полювання :)

Yurecl сказав...

І я дякую ! Вчора теж ходили у розвідку в ліс. Місце обрали площу розчистили від снігу :-). По жорожі жаль не було під рукою берданки - зайчик зустрівся. А може і на добре - хай поки поживе :-). В сніги дійсно ноги стрягли, але під вечір він підмерзший - то трошки легше було. Ну і шашличок увечері пустив сік - як по рецепту, сьогодні будем куштувати ! Ще раз з наступаючим !

Олег Гринчук сказав...

Смачного! А також прекрасної зустрічі прийдешнього НР-2013 та, власне, всього року! Слава Україні!