понеділок, 15 липня 2013 р.

Теплі слова подяки від WikiMedia

Гарні слова. Дякую за них.
-------------
Oleh,

ви надзвичайна людина, дякуємо за благодійний внесок до Фонду Вікімедіа!

Саме так ми сплачуємо наші рахунки — завдяки таким людям, як ви, які перераховують нам п’ять, двадцять або сто доларів. Минулого року мене найбільше вразили п’ять фунтів від маленької дівчинки з Англії, яка переконала своїх батьків дозволити їй зробити пожертву. Саме такі люди, як ви, разом з цією дівчиною, дозволяють Вікіпедії продовжувати надавати вільний і легкий доступ до об’єктивної інформації для кожного в усьому світі. Для всіх, хто допомагає пожертвами, та для тих, хто не в змозі допомогти нам. Велике вам спасибі.

Я знаю, як легко проігнорувати наші звернення, і я рада, що ви цього не зробили. Від мене і від десятків тисяч добровольців, які пишуть Вікіпедію: дякую за допомогу зробити світ кращим. Ми будемо використовувати ваші гроші з великою обачністю, і я дякую вам за вашу довіру до нас.

Дякую,
Сью Гарднер,
виконавчий директор Фонду Вікімедіа

Про всяк випадок: 2013-07-15 ви зробили пожертву у розмірі USD XXX.

Цей лист може слугувати підтвердженням вашої пожертви. Ніякі товари чи послуги за цю пожертву не було надано — ні повністю, ні частково. Фонд Вікімедіа (Wikimedia Foundation, Inc.) є некомерційною благодійною організацією, звільненою від податків у США. Наша адреса: 149 New Montgomery, 3rd Floor, San Francisco, CA, 94105. Номер звільнення від податків у США: 20-0049703

Немає коментарів: