Товариш звернув увагу на наступну статтю.
І оскільки дана тема мені не зовсім чужа, то, звісно, я маю певну власну думку. Ну так ось: imho автор сам собі придумав паперового лева, і сам же ж його і злякався :).
На першу "трудность" автор, слава Богу, сам собі дав відповідь. А відносно другої...
От скажіть мені, в чому буде проблєма Самсунга, чи там БМВ, Нокії і т.д. прикрутити на вузли своїх агрегатів сенсорні датчики? Яка тут аж така "нєпрєодолімая трудность разворачіванія"? Чому автор вважає, що "разворачівать" М2М системи повинні строго ветерани війни 1812 року?
До речі, операторські платформи, котрі збиратимуть big data із цих сенсорів вже давно існують і розвиваються шаленими темпами. Причому існують як і у вигляді on-site, так і у вигляді cloud solutions. Звісно, там ще "по молодості технології" нема повної стандартизації. І поміж собою змагаються підходи тієї ж ІВМ, Оракла, Jasper Wireless, Ericsson - це основні на даний час вендори М2М-платформ. Але як і раніше, врешті-решт ринок сам вирішить подібні питання.
От скажіть мені, в чому буде проблєма Самсунга, чи там БМВ, Нокії і т.д. прикрутити на вузли своїх агрегатів сенсорні датчики? Яка тут аж така "нєпрєодолімая трудность разворачіванія"? Чому автор вважає, що "разворачівать" М2М системи повинні строго ветерани війни 1812 року?
До речі, операторські платформи, котрі збиратимуть big data із цих сенсорів вже давно існують і розвиваються шаленими темпами. Причому існують як і у вигляді on-site, так і у вигляді cloud solutions. Звісно, там ще "по молодості технології" нема повної стандартизації. І поміж собою змагаються підходи тієї ж ІВМ, Оракла, Jasper Wireless, Ericsson - це основні на даний час вендори М2М-платформ. Але як і раніше, врешті-решт ринок сам вирішить подібні питання.
Немає коментарів:
Дописати коментар