суботу, 9 листопада 2013 р.

Від вчора отримав офіційний статус безробітного

Сабдж. Х-ху... Слава Богу, що всі ці тижневі митарства нарешті позаду.
Навіщо мені цей статус? - Звісно, щоби "розв'язати собі руки" і спокійно подумати про мабутню зайнятість.
Цілий тиждень мене ганяли за різноманітними довідками. Цілий тиждень я приходив на 7-40 ранку, ставав у довгу чергу, щоби о 8-00, коли відкриються робочі кабінети чиновників, прослухати "лекцію" про те що нам можна, а чого ні, які довідки слід мати і т. д.. Після цього у кожного перевіряли наявність всіх потрібних документів та довідок і тим, в кого ніби-то на перший погляд все гаразд, видавали талончик десь на 12-00, або на 13-00 на відвідування конкретного інспектора для детальної бесіди. І той інспектор вже могла погнати людину за додатковими довідками (що, власне, і було зі мною).
Вчора, коли вже нарешті інспектор центру зайнятості прийняла від мене заяву, видала аркуш паперу із списком інформаційних семінарів, котрі я маю прослухати, то я запитав у неї чому вони вимагають від людей масу різноманітних довідок, котрі не регламентовані законодавством. Зокрема Законом "Про зайнятість населення", Законом "Про соціальний захист населення" та постановою Кабміну №198 від 20.03.2013 - це три основні нормативні акти, котрими регламентується увесь процес роботи з безробітними (в т. ч., бо там ще багато про що говориться).
Баришня почала щось там верзти про те, що, мовляв, "у Вас ще все легко пройшло. Всього дві додаткові довідки від Вас вимагали. От якби Ви знали як важко тим, хто звільняється в запас з армії!". Одним словом, баришня з'їхала з теми. Ну а я все-одно написав лист-запитання в Державну службу зайнятості на начальника управління контролю за дотриманням законодавства. Хоча сподівань на відповідь не маю жодних.
Хтось мені неофіційно говорив, що працівникам служб зайнятості якраз і виплачують премії за те, щоби вони будь-яким методом реєстрували якомога менше безробітних. А достеменно знаю про те, що двоє колишніх колег двоюрідного брата моє.ї дружини (у вівторок були в нього в гостях, і він сам про це нам розповів) таки не витримали всього цього абсурду та приниження і плюнули на реєстрацію в якості безробітних. Найгірше тим хто проживає в селі, далеко від районного, чи обласного центру. Бо таким людям доводиться збирати довідки і їздити сюди-туди місяцями. Далеко не кожен це витримає. Не лише з причини нервування, але й чисто матеріально, враховуючи плату за проїзд.

Вчергове підтвердив для себе той факт, що нині маємо окупаційну владу, котра максимально визискує Народ України, принижує його та знущається над ним. Хоча, Народ - це вельми різношерстне поняття. Бомжі - це  також Народ. І якщо окремі представники Народу дозволяють принижувати себе і НЕ дозволяють іншим себе захистити - це безумовно їх право.

Немає коментарів: