неділю, 7 грудня 2008 р.

Марк Твен і я. Ггггггггггггггггггггг.

Давно для себе усвідомив одне з найбільш важливих життєвих правил. Але, виявляється, задовго до мене, буква в букву, це правило сформулював, та ще й зробив публічно доступним кльовий чуваг Марк Твен. Ну але я не злюсь на нього. Навпаки, аж загордився. Ну, дійсно, встати в один ряд з Марком Твеном - це ж неабияка честь! :)))
Єдине, що мене трохи засмутило - як сталося, що я пропустив цю його фразу. То ж, здається, перечитав чи не всю його творчу спадщину (правда, в оригіналі мало що), опубліковану в укр. та рос. перекладі! Мабуть все-таки більшість матеріалів з його творчості (публіцистика, колонки редактора, критичні відгуки, листи etc) так ніколи й не були трансльовані укр., чи рос. мовами...
Але менше з тим... Ось, власне, це життєве правило:

"Менше бреши - і тоді менше доведеться запам'ятовувати"
/(С)/ Марк Твен/

Немає коментарів: