пʼятницю, 26 грудня 2008 р.

Думка практика-маркетолога відносно операторських VAS-послуг на основі базових телко-сервісів

В статті "Can operators generate more revenue from Voice?" мужчина-практик із зовнішністю вишуканого та інтелігентного Castilian та з нехілим бекграундом сейлза та маркетолога (остання спеціалізація - Product Marketing / Product Management professional) з Бостону висловлює свою думку відносно того, що найближчим часом мобільним операторам з фінансової точки зору навряд чи доцільно розвивати офігенно "навернуті" та екстравагантно-вишукані VAS-сервіси. А цілком досить на основі базових послуг Voice та SMS, котрі не залежать від типу юзерівських дивайсів (sic!), приділити увагу розробці та імплементації відносно простих (з точки зору споживача, звичайно) комбінованих послуг на зразок всяких гібридів Visual Voice Mail (заснована на доставці MMS та SMS), Voice SMS та/чи Voice to Text (не плутати з Voice Mail!). Причому автор дає вже існуючі приклади із життя.
Звертаємо увагу на дві принципові речі, на котрі робить наголос Рауль (Raul Castanon):
  • такі послуги за своєю природою надаватимуться не called-стороні, а протилежній - calling-стороні;
  • такі послуги націлені виключно на масовий (retail) ринок.
Бог його знає... Може й так. Я от приміряв цінність таких послуг на себе і подумав, що навряд чи користувався б ними. Але, як то кажуть, кому як. Може комусь це й цікаво. Може хтось без них і жити не може. А ще коли б і ціна була відповідна...
А в нас в Україні вже є такі послуги? Бо я не слідкую скрупульозно за цим.

Немає коментарів: