неділю, 10 травня 2009 р.

О! Забув ще сказати... таки криза, ага.

Цілком можливо, що десь з початку літа (прямо з 1-го червня) буду помалу шукати в Рівному якусь нову чи то роботу, чи то співпрацю, чи то окремий проект. А може й не буду. Ще не знаю.
Таки криза бродить по світу, ага. В мізках. Проте завдяки принципу доміно вона таки зачепила багато знайомих персоналій. Зокрема мене.
Ні, не виганяють мене з Октави! І не прокрався я. І нах нікого не послав :).
Колись (десь року приблизно 2003-го) один [широко відомий у вузьких колах] знайомий сильно насмішив мене, довірливо запитавши за пивом за що ж це мене з Теленору поперли :). То відразу кажу - ні тоді, ні зараз ні за що мене не пруть. Тоді я просто скучив за сім'єю (основна причина), а зараз виникли не сприятливі (в даний конкретний час і в даних конкретних обставинах) для мене умови, котрі не дозволяють зберегти усталений графік моєї роботи.
Ну що ж. "Це не рак печінки", як любить говорити мій батько. Можливо, нарешті, наберусь достатньо зухвальства та рішучості "зав'язати" хоч на деякий час з осоружним ІТ! Бо давненько ловив себе на думці, що мабуть-таки воно мене вже "дістало" :).

Немає коментарів: