понеділок, 25 травня 2009 р.

Перше (оглядове) заняття з елементарних основ військової тактики

Позавчора писав, що мали вчора зібратися в лісі для першого "трейнінгу" по, хм..., скажімо так - тактиці партизанських дій. Хоча поки-що не маємо ні зброї, ні захисної амуніції (для хардболу, бо вирішили в ролі механізму-інструментарію тактичних занять зупинитися на хардболі по цілому ряду причин) наш командир сказав, що кілька перших занять можна провести і без них (теорія і елементи тактики, котрі не вимагають нічого). Наперед забігаючи скажу, що все ж свій АКМС я взяв (для антуражу), і навіть кілька разів з нього шмальнули в товсту соснову колоду :). Звичайно із дотриманням всіх необхідних заходів безпеки.
На жаль зранку підвела погода - явно збиралося на дощ (хоча до обіду гарно випогодилося) - і багато людей (десь половина від тих, хто вчора висловив згоду) проігнорували міроприємство :). Тобто реально було нас рівно 5 чоловік: Сергій (наш командир-інструктор), другий Сергій (мій колишній однокласник), Тарас (мій брат), Роман (друг дитинства Тараса, а також його сусід) і я.
Більш професійний звіт я, можливо, викладу пізніше (а може й окремий сайтєг організую чисто під цю тему). А зараз просто кілька перших фоток викладу. Для історії, так би мовити :).




А ось внизу на карті червоним многогранником виділено район, котрий ми вибрали в ролі базового для проведення наших тактичних занять:

Немає коментарів: