Сабдж.
Недавно зустрічався зі старим знайомим, котрий працює на посаді комерційного директора телекомунікаційного оператора "Атлантіс" (далі просто "А"). Він підписав великий договір з мобільним оператором "Астеліт" (торгова марка "Life :)") щодо дилерства всіх послуг останнього.
Окрім того, оператор "А" має свою розробку (образно кажучи, багатофункціональний PBX на базі ПЗ Asterisk, встановленого на мініатюрний промисловий комп'ютер), котру хоче паралельно продавати (зі всім функціоналом, розбитим на продукти), встановлюючи його на базі мережевої інфраструктури мобільного оператора "Life :)". Цей РВХ зокрема має функціонал VoIP/SIP/FMC (fixed-mobile convergence), але заточений виключно під надання базових (тобто голосових) послуг. Без всякої передачі даних etc.
Рішення призначене для сегменту SMB (small-medium business), але є варіанти і для enterprise. Управління, конфігурування та статистика/біллінг здійснюється централізовано з одного центру.
Тепер про найцікавіше: оператор "А" готовий ділитися баблом, отриманим від мобільного оператора "Life :)". Зокрема (увага!) готовий ділитися баблом, отриманим від мобільного оператора "Life :)" за трафік, котрий проходитиме через проданий та встановлений цей РВХ.
Мені в розмові був навіть названий процент. Оскільки оператор "А" згідно генеральної угоди з мобільним оператором "Life :)" отримує 30% від вартості трафіку мобільного оператора "Life :)", котрий проходитиме через РВХ, то він готовий віддати 15% (половину) за трафік, котрий проходитиме через встановлений/проданий дилером РВХ (комісійні дилеру за сам продаж РВХ сюди не входить, а обумовлюється окремо). Грубо кажучи, якщо регіональний дилер продав за місяць два РВХ, то його комісійні в наступному місяці складатимуть:
Недавно зустрічався зі старим знайомим, котрий працює на посаді комерційного директора телекомунікаційного оператора "Атлантіс" (далі просто "А"). Він підписав великий договір з мобільним оператором "Астеліт" (торгова марка "Life :)") щодо дилерства всіх послуг останнього.
Окрім того, оператор "А" має свою розробку (образно кажучи, багатофункціональний PBX на базі ПЗ Asterisk, встановленого на мініатюрний промисловий комп'ютер), котру хоче паралельно продавати (зі всім функціоналом, розбитим на продукти), встановлюючи його на базі мережевої інфраструктури мобільного оператора "Life :)". Цей РВХ зокрема має функціонал VoIP/SIP/FMC (fixed-mobile convergence), але заточений виключно під надання базових (тобто голосових) послуг. Без всякої передачі даних etc.
Рішення призначене для сегменту SMB (small-medium business), але є варіанти і для enterprise. Управління, конфігурування та статистика/біллінг здійснюється централізовано з одного центру.
Тепер про найцікавіше: оператор "А" готовий ділитися баблом, отриманим від мобільного оператора "Life :)". Зокрема (увага!) готовий ділитися баблом, отриманим від мобільного оператора "Life :)" за трафік, котрий проходитиме через проданий та встановлений цей РВХ.
Мені в розмові був навіть названий процент. Оскільки оператор "А" згідно генеральної угоди з мобільним оператором "Life :)" отримує 30% від вартості трафіку мобільного оператора "Life :)", котрий проходитиме через РВХ, то він готовий віддати 15% (половину) за трафік, котрий проходитиме через встановлений/проданий дилером РВХ (комісійні дилеру за сам продаж РВХ сюди не входить, а обумовлюється окремо). Грубо кажучи, якщо регіональний дилер продав за місяць два РВХ, то його комісійні в наступному місяці складатимуть:
- Одноразова виплата: відрахування від вартості самих РВХ (я ще не знаю скільки це буде в абсолютних цифрах)
- Щомісячні виплати: 15% від вартості всього трафіку, котрий пройде через ці РВХ. Вартість кожного виду трафіку обраховується згідно тарифів мобільного оператора "Life :)"
Позавчора мені мій знайомий прислав невеликий кейс (див. малюнок нижче), який наочно пояснює потенціальну вигоду клієнта від придбання цього рішення (на базі РВХ).
Все необхідне навчання/курси проводиться в Києві, на протязі 4-х днів, безкоштовно для "курсантів", на базі оператора "Life :)" та оператора "А" (три дні "натаскує" "Life :)", один день - оператор "А").
Imho непогана (як для України) "антикризова" пропозиція. По ідеї має суттєво скоротити одноразові витрати потенціального клієнта.
Кого зацікавить дана шняга - welcome to me through e-mail. Розкажу детальніше :).
Все необхідне навчання/курси проводиться в Києві, на протязі 4-х днів, безкоштовно для "курсантів", на базі оператора "Life :)" та оператора "А" (три дні "натаскує" "Life :)", один день - оператор "А").
Imho непогана (як для України) "антикризова" пропозиція. По ідеї має суттєво скоротити одноразові витрати потенціального клієнта.
Кого зацікавить дана шняга - welcome to me through e-mail. Розкажу детальніше :).
1 коментар:
Олег, доброго дня. Ми з вами зустрічались декілька разів в Рівному.
У вас раптом немає повного списку тарифів? Цікавить саме термінація голосового трафіку.
Дописати коментар