понеділок, 27 липня 2009 р.

Зніму окрему кімнату, або 2-кімнатну квартиру в Києві. Виключно у власника!

Якщо хтось щось знає, чи може порадити що-небудь на тему сабджа - буду вельми вдячний.
Отже, сабдж. Терміново. Тобто, буквально з понеділка 3-го серпня. Можу приїхати раніше (скажімо, в неділю 2-го серпня) подивитися і поторгуватися.
Кімнату, або 2-кімнатну квартиру - це дивлячись що буде вигідніше по розташуванню та баблу. Бо мій напарник, з котрим донедавна я ділив одну квартиру, також хоче з'їхати (причина банальна - забухали господарі нинішньої нашої квартири (батько з сином). Вже того батька "бєлка" одного разу осідлала і довелось терміново з'їжджати, щоби не вляпатись в мордобій з поножовщиною. Одним словом бачу, що далі нормального життя на нинішній хаті не буде).
Ну і ми з напарником не проти й надалі ділити одну квартиру (придивились один до одного протягом 3-х років - і бачимо, що можемо ужитися :).
Проте якщо оптимальніше для мене виявиться кімната - то буду говорити лише за себе.
Ось вимоги:
Бажаний район квартири (впорядковано з пониженням приорітету. Проте розглядаються й інші варіанти):
  • м. Шулявка (наприклад, вул. Смоленська, Якіра, Індустріальна, Теліги, Виборзька etc) - ідеально, бо добиратися щодня маю до свого офісу біля Індустріального моста (по вул. Смоленській)
  • м. КПІ (не далі як за 7 хв. пішки)
  • м. Берестейська (не далі як за 7 хв. пішки)
  • м. Нивки (не далі як за 7 хв. пішки)
  • м. Святошин (не далі як за 7 хв. пішки)
  • м. Лівобережна (не далі як за 7 хв. пішки)
  • ну і т.д.
Дам від 600 до 1000 грн/місяць (за кімнату. Відповідно - до 2000 грн/місяць за дві кімнати) залежно від району та побутових умов.
В принципі достатньо лише ліжка (дивану), шафи для одягу, стола та табуретки/крісла. Холодильник, ТВ etc - не потрібні. Ванна, туалет, відсутність тарганів/мурах/блощиць/etc, постійна наявність гарячої/холодної води і повна приватність (не заважати відпочивати мені після роботи) - обов"язкові!
З культурою/чистоплотністю у нас (зокрема в мене) все ОК.
Робота в мене здійснюється вахтовим методом: тиждень в Києві, наступний - вдома в Рівному, тому реально проживатиму в кімнаті не більше 12 (а як правило 10) днів на місяць. Тобто, "комунальних платежів" на мене піде децл.
Якщо хтось щось може запропонувати/порадити - буду щиро вдячний.

1 коментар:

Анонім сказав...

Відставити квартиру! Зупинюсь на кімнаті, так як можу відповідати лише за себе - це раз. І, по-друге, ще невідомо який графік роботи в мене буде в Києві. І чи взагалі буде в Києві...