понеділок, 21 вересня 2009 р.

За кого буду голосувати на дочасних виборах

Мене часто запитують за кого я буду голосувати на дочасних президентських виборах 17 січня 2010 року.
То ж хочу відповісти таке - я ще не маю однозначної відповіді, проте на даний момент мої симпатії розподілені між наступними варіантами:
  • прийти і проголосувати проти всіх - 85% імовірності;
  • проголосувати за Юща як за найменше зло - 10% імовірності;
  • не прийти на вибори взагалі - 5% імовірності.
Ось приблизно так. Ну а рішення прийму, звичайно, в день виборів.
Пояснювати чому тут затесався ніби-то нелогічний варіант голосування за Юща (бо з іншими варіантами, переконаний, людям все зрозуміло :)) довго, хоча основним стимулятором "воскреслої любові" в моїх очах виступило знамените відеозвернення кремлядського Мєдвєда (м'яко кажучи, не долюблюю я кремлядь :)), витримана пауза і наступна виважена на нього реакція Юща.
(Ги! Мєдвєд виступив політтехнологом Юща! Причому найпрофесійнішим і найкращим серед усіх інших! Завдяки Мєдвєду рейтинг Юща піднявся за деякими оцінками з 1,5-2% до 10% :))).
Тобто, хочу сказати, що в певних обставинах варіант з наступним президентством Юща є досить логічним. Але подивлюсь як розвиватиметься ситуація далі. Нас до 17 січня чекає ще маса несподіванок та цікавих вивертів. Одним словом запасайтеся поп-корном і влаштовуйтесь зручніше в своїх фотелях, чи кріслах-гойдалках (проте не забувайте тримати в чистоті особисту зброю!). Show must go on! :)

2 коментарі:

Анонім сказав...

обрати знову людину, що є несистемною, антідержавною та егоцентричною по свому характеру - бр-р-р-р, вибачте... То, що він за 5 років декілька разів дійсно ставав на захист важливих речей без всякого зиску для себе - було, було, брехати не гарно. Відповідь Медвєду - один із таких прикладів.

Дуже дякую за блог - дуже сподобалось багато що, а ще більше знайшов інформації, до якої варто повернутися

Олег Гринчук сказав...

Ну то я ж і не кажу, що мені подобається цей варіант. Якщо й буду голосувати за Юща, то, як колись писала Таня Монтян (не дослівно, але близько по суті), "ламаючи себе через коліно та з огидливим пердінням" :))).
"Риторичне запитання: маєте запропонувати кращий варіант? :)