четвер, 31 грудня 2009 р.

Все мене запитують про мої робочі плани на 2010 рік... :)

Сабдж.
І знову кажу - не знаю. Поки-що чекаю рішення керівників структур КАЮ. Все-таки стільки часу на них пропрацював, що чисто по-людськи, вважаю, вони мають на мене "право першої ночі" :))).
Найбільша проблема, як вже я й писав - моє вперте (хоча, вважаю, й вмотивоване) небажання працювати в Києві постійно. Не хочу надовго залишати синочка і все тут! І жодні матеріальні блага в цьому питанні не змінять моєї позиції.
Думаю, що в будь-якому випадку все вирішиться до 15-18 лютого. Це самий максимальний термін (не скажу чому визначальною є саме ця дата :-Р. Хоча набагато більш імовірно, що якась ясність настане ще всередині січня). І навіть коли доведеться розпрощатися з нинішніми колегами - "запасні аеродроми" є завжди. От тільки чи скористаюся я ними... 8-).

Немає коментарів: