понеділок, 21 грудня 2009 р.

В Новий Рік з новими думками та новою роботою! :)))

5 хвилин тому мені шеф сказав, що нас чекають з 1-го січня великі зміни (ясен пень, пов"язані зі скороченнями). І мій напрям (я ж по операторських ділах переважно виступав) залишається в "Інкомі" незадіяним, оскільки останній не займався і в найближчому майбутньому не планує займатися операторськими рішеннями.
Ну, запропонував мені шеф один варіант. Але при цьому треба постійно працювати в офісі в Києві. А я аж ніяк не хочу постійно перебувати в Києві і лише на вихідні приїжджати додому (все-таки спілкування зі своїм синочком мені дорожче від будь-яких грошей).
То ж помалу буду підшуковувати собі якусь іншу роботу. Таку, щоби переважно бути в Рівному з синочком (як до цих пір було).
Може хто має якісь цікаві пропозиції, не обов"язково пов"язані з ІТ/телекомунікаціями (бо вони вже мені досить надоїли), то you are welcome :).

2 коментарі:

Yurecl сказав...

Доброго дня Олег ! Я вже певний час э фанатом Вашого блогу :-). Так як інтереси у нас схожі. Працюю теж в ІТ-сфері, захоплююсь рибалкою в певній мірі поділяю Ваші ідеї загонів замооборони :-). І на даний момент теж на порозі залишити ІТ (мало у нас в Тернополі ціниться така праця). Буду хіба що цим займатись для себе :-). Ну а по роботі гадаю переключатись у сферу надання послуг населенню по водопостачанню, розпочинати свою справу. Інакше про нас ніхто не подумає, окрім нас самих...

Олег Гринчук сказав...

Доброго здоров"я і дякую Вам на добрім слові :).

Я ще не знаю чим займуся. Хотілося би мабуть-таки організацією та вишколом тих самих загонів самооборони по швейцарському зразку.
Але вже сьогодні знайомі керівники з паралельних ІТ-структур мене просять трохи зачекати з думкою "зав"язати з ІТ". Бо, типу, мають певні думки як мене ефективно заюзати :))).
То ще почекаю.