пʼятницю, 19 лютого 2010 р.

Земельні ділянки на продаж в мальовничій місцевості Прикарпаття (Дністровський каньон)

Хороші знайомі попросили пропіарити сабдж. Місцевість, де знаходяться ділянки, рівновіддалена на 100-110 км від Чернівців, Тернополя та Івано-Франківська і розташована на території відомого Дністровського каньону, приблизно 2 км від села Берем'яни.
Відстань від ділянок до річки Дністер складає приблизно 600 метрів. Поруч є луг, ліс та досить високі пагорби (це ж Прикарпаття, тобто передгір'я Карпат). За словами місцевого люду фантастичними (за результатами) там є збирання грибів, ягід, а також рибалка і полювання.
Фактично згідно планів Берем'янської сільської ради там має бути котеджне (чи дачне) поселення. Значна частина новітніх власників вже проданих ділянок (це щодо потенційного сусідства) - працівники МНС України.
Ділянок, про які йдеться, на даний момент є 10 штук по 0,05 га (взагалі-то на плані я бачив, мабуть, штук із 100, але то вже від інших власників). Нинішній їх власник хоче за кожну 20,000 грн. Можна купляти і більше, ніж одну ділянку, але кожен окремий акт власності може бути максимум на 10 соток.
Нижче приводжу фотки місцевості (я просто взяв та й відсканив наданий мені проспект).
Ну і на завершення внизу приведено скан реального "свіжого" акту власності на одну з цих ділянок (щоби не було сумнівів, що це якесь шахрайство. Насправді все абсолютно законно). Я лише прізвище та назву вулиці нового власника прибрав.
По всіх додаткових питаннях прошу звертатися приватним e-mail'ом до мене (мій e-mail див. на самому початку CV). Я тоді дам контакт на нинішнього власника цих 10-ти ділянок.

Немає коментарів: