суботу, 11 грудня 2010 р.

Конкретно захворів...

Ще з вівторка трохи почав нити зуб. А з середи на четвер тупо не міг спати від болю. Тому пішов до стоматолога. На диво стоматолог в той день не побачив причини видерти цього пенька (на його думку не спостерігалось симптомів, котрі свідчили би про таку необхідність). Натомість трохи наробив по периметру навколо того зуба дірок, направив мене на рентген і сказав попити антибіотики та пополоскати ротову порожнину розчином соди.
В результаті не спав я і з четверга на п'ятницю. До того ж піднялася температура до 39,2, а щоку роздуло як м'яч.
Вчора пішов знову до лікаря і він вже ні секунди не сумніваючись видер мені той зуб. Але температура так і трималася в районі 39,0 - 39,7 аж до самої ночі. І лише вночі я трохи пропотів і зараз маю 37,4. Набряк щоки трохи спав, але всеодно ще вельми помітний.
Наперед щиро прошу вибачення всіх хто телефонував мені на мобіл в ці дні - я тупо не міг говорити від болю, тому й не брав трубу. Оце лише зараз заліз в Інтернет, бо не до цього було.

1 коментар:

Олег Гринчук сказав...

Набряк щоки досі на 100% не зник. Але за станом "на зараз" вже практично невидимий.