четвер, 30 грудня 2010 р.

Захотів освіжити в пам'яті теорію водіння машин 4х4 на слизьких трасах

Сабдж.
Бо завтра маємо всім сімейством їхати в село Білашів до кумів на зустріч Нового 2011 Року. А погода встановилась (і згідно прогнозу має бути така аж до неділі 02.01.2011) така, що просто атас: хурделиця (погана видимість), заметілі і на дорогах жахлива слизота (знизу лід, а над ним снігова каша).
То згадав про гарну статтю на тему як в таких умовах повністю використати всі фічі мого "танка". В мене ще свіжа в пам'яті (і в руках/ногах/голові) історія практичного керування "танком" в аналогічних умовах. Та й недавно (на початку грудня) кілька разів їздив до тещі в село в ожеледицю, хоча й не таку (лід не був зверху припорошений снігом). Проте освіжити теоретичну базу поведінки автомобіля та його ходової/роздатки в даних умовах, гадаю, точно не зашкодить.
І ще подумав, що як тільки матиму змогу - відразу придбаю собі файну (ну, значить і недешеву) зимову гуму. Спеціально під свій "танк" і спеціально для ожеледиці в мороз більше 10 градусів. Бо в менший  мороз досить нормально поводить себе і моя наявна "всесезонка" Dunlop. А ось після приблизно 10 градусів морозу мені видається, що вона занадто твердне, і її зчеплення з дорогою мене вже не дуже задовільняє. А це ж питання безпеки сім'ї. І будь-яка економія коштів тут недоречна.

2 коментарі:

PhotoNut сказав...

Моя "шнива" ще на рідній все-сезонці Мішелін і я ніколи не помічав різниці при температурних перепадах - на льоду тримає супер. Єдине нарікання це в глибокому снігу, немаючи великих "зубів" після зупинки не можу рушити, бо ґума впирається в сніг і просто буксує. Приходиться розгойдувати машину.

Олег Гринчук сказав...

Ви не помічали, а я помітив на дорозі між Оржевом, військовою частиною та Суськом, коли вона вкрита сніговою кашею поверх укатаного льоду. При температурі, вищій за -10, одна поведінка (норма. Все чудово), при нижчій від -10 - інша. В останньому випадку суб'єктивно мене переслідує відчуття, що поверхня коліс не гумова, а дерев'яна. Зриви машини в дрібний занос (я не ганяю в ожеледицю, тому "каруселей" навіть теоретично не допускаю) трапляються значно частіше.