середу, 22 грудня 2010 р.

Знову захворів не на жарт :(

Вчора цілий день проходив діагностику, аналізи і консультації профільних лікарів. На все (разом з частиною необхідних ліків) потратив біля 900 грн.. Найдорожчою була комп'ютерна томографія нижньої частини хребта - 425 грн..
Після всього дуже професійна приємна жіночка-невропатолог поставила мені основний діагноз - протрузія міжхребцевих дисків. Чим це загрожує - якщо не приймати жодних мір, то одного разу якось можуть повністю відмовити ноги.
Лікування мені в т .ч. запропонували оперативне, але я категорично відмовився, бо гарантій успішності результату при такій хворобі жодних не дається. Тоді порадили лягати в стаціонар. Але мені нема сенсу цього робити, бо моя Ольга - медсестра реанімаційного відділення  обласної лікарні і догляд/процедури по-любому мені забезпечить куди кращий, ніж в стаціонарі. Вислухавши всі ці аргументи пані невропатолог приписала мені мінімум 7 днів суворого постільного режиму та лікування амбулаторно (4 ін'єкції на добу. Одна з них - 20 кубів в вену якоїсь гидоти. Інші - в ср$ку :)), а потім знову з'явитися до неї, щоби подивитися на результат (найгірше - вчора в мене була повністю відсутня реакція на постукування ахіллових сухожиль на обох ногах). В п'ятницю 24.12.2010 ще записали мене на консультацію до "світила" нейрохірургії. То вельми багато буде залежати і від його порад. А зараз лежу пластом. Взяв на коліна ноута, і трохи пробую працювати (робити те, що не потребує знаходження в офісі).
Нічо... прорвемось! Добре, що вчора таки звернувся до лікарів, а не "забив" на своє здоров'я.
А всім хорошим людям бажаю міцного здоров'я! Бо це найцінніший скарб.
------------------------------------------------------------------------------------
Додано 24.12.2010
Щойно повернувся з консультації у нейрохірурга, заслуженого лікаря України. В результаті запакували мене в спец. корсет, сказали 2 тижні звикати до нього (фактично жити в ньому весь час, окрім сну та водних процедур). Після цього буде комплекс спеціальних фізичних вправ для укріплення м'язів хребта (щоби фіксувати хребці в потрібному положенні).  Далі лікар перерахував що мені не можна в жодному випадку (ой, як дофіга всього... навіть ванни приймати не можна, а лише душ в стоячому положенні. Про всякі там бані, сауни, фізичні навантаження і навіть певні рухи можна забути як мінімум на півроку. В т.ч. рибалку зі спінінгом :((((). Але наостанок лікар обнадіяв, що критична межа, на щастя, ще не була перейдена. Тобто, чутливість ніг повністю збережена, і при відповідному відношенні я років 60 ще сміливо зможу топтати ряст в повному здоров'ї :). А це основне.
Дякую всім за підтримку, друзі!

6 коментарів:

Yurecl сказав...

Доброго дня пане Олеже ! Бажаю Вам якнайшвидшого одужання і нових цікавих репортажів на тему гриби/рибалка, святкування Нового року та Різдва Христового ! Цікаво у Вас це виходить :-))) ! Ще раз здоровя Вам !

Олег Гринчук сказав...

Щиро Вам вдячний, Юрію, за побажання і зобов'язуюсь видужати.
Цього року, як і минулого, Новий Рік знову збираємось своєю дружною компанією святкувати у кумів з Білашева. Ну а сам стиль святкування залежатиме від погодніх умов.

Alla Montytska сказав...

Олег! Видужуй якнайшвидше!
Ти просто не маєш права хворіти...

Riko сказав...

О, історія повторюється. Насправді усіх IT-шників лякають «тунельним синдромом» (хвороба зап’ястя), а професійне лихо – то хребет, як виявляється.

Насправді є знайомий у мене, Олесь Таранов (тоді 42 роки) провідний адмін в Ужгороді. Старий комп’ютершик, якого цінують і хочуть. Десь так в 38-м рочків почала нити спина, сходив до невропатолога, діагноз – типу остеохондроз. Ну і хрін з ним, у половини товаришів такий. Болить спина – в баньку, да віничком…Ех! До матері в село, старенькій не відмовиш мішок підняти, да другий… Через рік взагалі стріляти почало в попереку і ліва нога німіти. Пішов знову до лікаря – на тобі направлення на масаж. Забив він болт на безкоштовну медицину, поїхав у Київ на обстеження за $. Поставили Ваш діагноз. Сказали – лягай під ніж, бо затягнув ти це діло друже. Хрін Вам, не ляжу. Приписали уколи і купу всякої хім. шняги. Вуйко, тоді взявся за себе. Відбув курс лікування, бігає 3 км. до роботи, 2 км. опісля. Зарядка вранці, обливається водичкою холодною, все як положено. А положено у нього було на все до хвороби  . купив собі ортопедичне крісло Aeron за 7800 грн. на ті часи. І на роботу попросив таке (робота оплатила 300 грн. ). Давно з ним не спілкувались, знаю тільки що з останнього листа в нього спина вже третій місяць не давала про себе знати.

Одужаєте Олеже! А те що можуть ноги відмовити – то це відносно. Типу – у мене серце кольнуло, якщо затягнути то і стане зовсім. Головне собі не нав'язувати поганого.

PhotoNut сказав...

Ну. спина, це погано, було та минуло. Тунельний синдром - погано це, також маю. Тільки аби не було простатину. Це ж також від сидячки. Ходи більше. Набагато більше! Бо ж та біда, це ж як серпом по яйках! Виздоровлюй чоловіче!

Олег Гринчук сказав...

Ось система вправ.
Малюнки клікабельні.

А ще ось хронологія мого лікування:
1. http://zmejgorynych.blogspot.com/2010/12/blog-post_2921.html
2. http://zmejgorynych.blogspot.com/2011/01/blog-post_17.html
3. http://zmejgorynych.blogspot.com/2011/01/blog-post_21.html
4. http://zmejgorynych.blogspot.com/2011/01/5.html
5. http://zmejgorynych.blogspot.com/2011/01/blog-post_30.html
6. http://zmejgorynych.blogspot.com/2011/02/blog-post_06.html
7. http://zmejgorynych.blogspot.com/2011/02/blog-post_17.html
8. http://zmejgorynych.blogspot.com/2011/03/blog-post_7800.html