неділю, 13 березня 2011 р.

Фізичні вправи, приписані мені лікарем

  
Нарешті відсканував листочок з вправами, призначеними мені Олександром Івановичем, і викладую його тут (лівий малюнок).
Конкретно зараз мені слід виконувати вправи, номери котрих обведені кружальцем. І суворо в зазначеній послідовності. Починаючи з одного разу і кожен день збільшуючи кількість повторень на одне. Аж до досягнення 20-ти. Кількість підходів - один.
Найважче мені дається вправа №11 "ластівка" (власне, важкувато ноги задерти на потрібну висоту :). Олександр Іванович сказав, що я тут неоригінальний, бо вона геть усім дається важче, ніж інші. Вправи з часом можуть і будуть коректуватися в залежності від самопочуття.
Проте є й вправи та рухи, котрі ніби-то суворо заборонені при моїй хворобі (див. малюнок справа). Всі вони засновані на рухах "скручення" хребта. Про них лікар мені сказав забути "на всі 60 років подальшого життя" /(С)/. А коли я перепитав його "як це забути?! Як же ж я зможу стріляти?! Кидати спінінг?!", то він пішов на компроміс і пом'якшив вимоги, замінивши "забути" на "утримуватись" :)

Немає коментарів: