Ага. Тег статті - "професійність", а зміст - про антипрофесійність. Так що не дивуйтеся. Так задумано :)
Отже, захотів я вибрати партнера в плані офсетного друку для мене кількох тисяч рекламних листівок. Швиденько здійснив пошук по онлайнових каталогах м. Рівне, вибрав кілька кантор, котрі заявляють, що "угу, можемо офсетно надрукувати! А ще можемо геть все що накажете за ваші гроші!" і розіслав по вказаних e-mail'ах своє RFP (Request For Proposal).
І що би ви думали? - Хє-хє... З третини e-mail адрес повернулися відлупи: або адреси не існує, або провайдер не любить Gmail :)
По телефонах я нікого обдзвонювати і не подумаю. Факсом посилати також (в мене його й не було ніколи). Ото й нехай тепер ті, хто міг заробити пару тисяч грн., кусають лікті.
Модними словами цей прокол звучить так: повний безлад в комунікативних каналах з клієнтами.
1 коментар:
реальний стан інтернет-продажу (товарів та послуг) наразі зупинився переважно на формі "інтернет-вітрина". тобто, ми можемо продавати +/- автоматизовано, але споживач обирає варіант "подивився-обрав-замовив офлайн". ось і основна причина небажання розвивати онлайн сервіси (вкладувати кошти в розробку повноцінних систем). селяві...
Дописати коментар