вівторок, 19 червня 2012 р.

Незалежно від результату завершення матчу, така ЗБІРНА УКРАЇНИ мені подобається!

Сабдж.
По сьогоднішньому матчу я відчуваю, що це МОЯ Збірна!
"Хлопці б'ються, не здаються,
Йдуть до бою, ще й сміються.
Хлопці, підемо! Боротися будемо!
За Україну..."
І здається, що 50%> заслуга тут - Олега Блохіна. Хоча я й сам його вважав чимало часу "дрімучим совком"... Він, може, й совок, але знає добре що таке "битися за честь країни"!
Низький уклін, хлопці!

P.S. Ну, а ще, звичайно, по-людськи вдячний нашим супротивникам. Англійцям. Давним-давно на власному досвіді знав, що це без сумніву "найінтелігентніша" країна світу. І футболісти (власне, вся команда разом із тренером!) цієї країни вчергове прекрасно це продемонстрували і своїми виваженими, ввічливими інтерв'ю, і конкретною поведінкою на полі (на відміну від "псів смердячих" із північного сходу). Ось із кого слід брати приклад, а не із чмирів кінчених.

1 коментар:

Олег Гринчук сказав...

Так. Програли. Але IMHO саме через такі матчі й виховується бійцівський характер та майстерність.
І після цього матчу мені не прикро.

Дякую, хлопці!