понеділок, 25 червня 2012 р.

"Google is Evil" - цікава стаття

Сабдж. Хоча там практично мало що принципово нового написано. Всі про це й так знають.
Але журналіст загострює увагу на тому, що якщо все пустити напризволяще - то потім не варто дивуватися, якщо "одного прекрасного ранку всі проснуться в Матриці" :)
Особисто я до прочитання статті не знав, що Гугль перешкоджає слідству щодо незаконного використання ним, Гуглем, персональних даних користувачів. Навпаки, Гугл раніше всюди піарився, що є вельми законослухняною компанією. А виявляється он воно як...
До речі, вчора спробував Google Street View на прикладі свого району і вжахнувся: тут лежать величезні можливості (фактично чергова революція) як для соціального прогресу, так і для всеможливих зловживань. Але, вже знаючи із досвіду (ну і законів Паркінсона), що при "в боротьбі добра зі злом перемагає бабло", в результаті цієї революції я чомусь не сумніваюсь :-/.
І мені здається, що про всяк випадок не лишнім було би перевірити себе (себе я вже перевірив - це я іншим раджу :)) на предмет "чи можу я жити без сучасних фішечок/рюшечок/гаджетів?" :)
Ну, і задумався: а чи не закрити собі гуглівський акаунт... доки ще не вельми залежний від нього (спеціально контролюю це протягом довгих років).

1 коментар:

Unknown сказав...

Да, к тотальному контролю они стремятся, это точно. В последнее время сильно в Яндексе разочаровался.
Уж сильно они в коммерцию подались.
Сейчас присмотрел достаточно интересный поисковик Webalta
Мне там гораздо легче найти свежую инфу. И вообще бойкот гуглу с яшей :)