Ну от. Після п'ятничної презентації вислухав та, здається, зрозумів акценти, надії та сподівання вищого керівництва (власники та директори) і отримав фронт завдань. Відразу скажу, що із самого старту мені прозоро натякнули не морочити голову ні собі, ні керівництву всякими заморочками, котрі мають наувазі впровадження, чи оптимізацію процесного підходу. Його впровадили лише на одному з підприємств нашого холдингу і в найближчому майбутньому не планують впроваджувати на інших підприємствах. Другими, "правильними консалтинговими", словами, модель зрілості цих "інших підприємств" - нуль, і ніхто не думає цього нуля рухати :).
І точно так само порадили мені не заморочуватись особливою ІТ-стратегією в загальноприйнятому "консалтинговому" значенні цього терміну.
А ось що в першу чергу потрібно ДіВам ("Директори і Власники" /(С) чи то Саша Сорока, чи то Андрій Стесін/):
І точно так само порадили мені не заморочуватись особливою ІТ-стратегією в загальноприйнятому "консалтинговому" значенні цього терміну.
А ось що в першу чергу потрібно ДіВам ("Директори і Власники" /(С) чи то Саша Сорока, чи то Андрій Стесін/):
- ДіВи хочуть бачити результати ІТ-аудиту всієї ІТ-інфраструктури. Причому не "класичного" ІТ-аудиту, а на рівні "оцей ящик стоїть отам і виконує отакі от функції. Його балансова вартість отака, а річне обслуговування обходиться в стільки-то" :)
- ДіВи хочуть знати наскільки ІТ-інфраструктура відповідає вимогам бізнесу. Наприклад, в них є великі сумніви в тому, що бізнесу потрібен аж такий рівень безпеки ІТ-інфраструктури, як є нині. Точно так само в них є великі сумніви в тому, що потрібен настільки глибокий рівень бекапування та настільки довгий термін зберігання резервних копій корпоративних даних. І хочуть бачити аргументоване або спростування, або підтвердження своїх підозр з наступними рекомендаціями.
- ДіВи хочуть, щоби ІТ-управління зайнялось більш глибоким вивченням потреб бізнесу і щоби саме ІТ-управління (а не бізнес-одиниці) виступало із ініціативою впровадження різних корисних для бізнесу прикладних ІТ-сервісів. Бо, цитую боса, "інакше не буде. Бізнес сам до вас не підійде, бо бізнес навіть не здогадується який там ІТ-інструментарій існує, як і чим він може бути для нього корисним". Треба самому приходити до керівників бізнес-підрозділів і пояснювати, що, мовляв, "є ось така кльова штука, яка може полегшити життя/зекономити_кошти/підняти_прибутки вашому відділу/підприємству. Її впровадження коштуватиме приблизно от стільки. Давайте прикинемо ТЕО і подивимось чи варто за це братися".
- ДіВи хочуть провести в компанії "Інтернет-терор" :). Тобто обмежити працівникам доступ в Інтернет лише до необхідних їм URL. Всі інші - прикрити.
- Після одночасного звільнення попередніх ключових працівників ДіВи хочуть якимось чином максимально знизити ризики бізнесу від отаких от проявів "людського фактору" :)
Це і є ті нагальні завдання, котрі я зараз маю вирішувати. Ось така от в нас проза життя та практика, шановні. Котра є єдиним "мірилом істинності теорії" :).
Радує також те, що відразу виявились як мінімум два "драйвери ІТ-процесів" з числа керівників вищої ланки, котрі історично вважаються соратниками ІТ-управління і завжди підримують розумні ІТ-ініціативи. Навіть за рахунок власного часу.
Радує також те, що відразу виявились як мінімум два "драйвери ІТ-процесів" з числа керівників вищої ланки, котрі історично вважаються соратниками ІТ-управління і завжди підримують розумні ІТ-ініціативи. Навіть за рахунок власного часу.
4 коментарі:
На удивление похожая ситуация была в компании, где мне довелось быть ИТ-менеджером, лет 7 назад. Именно с акцентом "а оно нам надо, такое зашифрованное и забекапленное?"
Не знаю як поступали Ви, але я нічого тут ламати виключно на догоду вищому керівництву не збираюся. Тому що створювали ІТ-інфраструктуру справжні профі. Єдине, на мій погляд, що вони упустили з виду - це "галімий ПєАр" перед своїм керівництвом. І за ~10 років їхньої і справді високопрофесійної роботи боси просто звикли, що "так нічого ж не ламається. І ми ні в чому хлопцям не відмовляли, повністю довіряли. Але зараз маємо підозри, що занадто багато ми бабла тратили на ІТ-інфраструктуру"
В наш час (особливо не в ІТшній, а чисто виробничих канторах) треба вміти не лише професійно робити свою роботу, але й подати її у вигідному світлі і зрозумілими вищому керівництву словами. А цього якраз і не робилося.
Окрім того часи міняються, і те, що було ще 2 роки тому дорогим, стає дешевшим. А отже деякі питання (наприклад, аутсорсингу певних ділянок ІТшної роботи) мають бути переглянуті і перераховані.
"Работал/не работал - главное красиво подать!", - і це не тільки в наш час, а ще й за "Совєтів", якщо вірити моїм старшим знайомим
2divam: Відносно "працював/не працював" - важко сказати, але вміння "красиво подати результат" я би не відносив до негативних рис працівника. А зовсім навіть навпаки. Форма (красиве подання результату) тут має органічно доповнювати зміст (власне сам результат).
Дописати коментар