четвер, 21 жовтня 2010 р.

Прохання до директорів, маркетологів та продавців

Шановні колеги, друзі, нинішні та майбутні партнери!
Дуже прошу вас всіх не пояснювати мені 5-10-15 хвилин ні по службовому, ні по мобільному телефонах чим займається ваша прекрасна фірма, які чудові речі вона продає, які прекрасні послуги впроваджує і наскільки перспективною може бути наша співпраця у випадку моєї згоди! Ці маркетингові штучки, котрим вас вчили 10 років назад на тренінгах прямих/телефонних продажів, на мене не діють! Вірніше, викликають абсолютно зворотний ефект. Я терпляче та ввічливо мовчу (не думайте, що вислуховую і намагаюсь щось запам'ятати, чи зрозуміти! насправді я думаю про щойно перервану роботу), але одночасно починаю злитися, що от так "з нуля" порушився хід моїх думок :)
Чому би вам як-небудь попередньо (от навіть написавши мені e-mail із конкретними запитаннями) не вияснити яка насправді у нас ситуація, чи потрібен (зараз, чи в майбутньому) ваш товар/послуги, а потім вже прикинути собі чим ви можете бути корисними? А то монотонне (чи експресивне. Насправді це не має значення) читання вголос каталогу продукції/послуг викликає в мене як мінімум здивування.
Щоби всі зацікавлені були надалі в курсі:
  • нашим ІТ-управлінням в особі моїх попередників ще до мене вибрано принцип побудови фундаменту ІТ-інфраструктури, котрий полягає у впровадженні Open Source рішень. І за 10 років зроблено в цьому напрямі дуже багато. Я з ентузіазмом підтримую вибраний курс і звертати з нього не планую ні зараз, ні в близькому майбутньому
  • якщо мені/компанії буде щось потрібно, то я сам зініціюю інтерес і знайду кого запитати. При цьому будьте певні, що запитання будуть предметними та чіткими. І задані відповідними каналами у відповідному ж форматі. Бо мені відома ціна і вашого і свого особистого часу.

Немає коментарів: