вівторок, 12 жовтня 2010 р.

Не бійтеся захищати свої права в ДАІ!

Сьогодні був в обласному ДАІ з приводу того, що не можу пройти черговий ТО свого "танка" (ВАЗ Нива-21213 "Тайга"). Виключно тому, що довбане ДАІ до сих пір рахує мене боржником (виявляється, що їхні сумнівної законності БД "штрафників" здатні отруїти наше життя незгірше будь-якого підараса). А початок ця старезна історія взяла ще 31.12.2009 в передноворічний вечір, коли по дорозі до кумів ГАЙці-вибєгайці виписали мені штраф 255 грн.. Про це я вже писав. Як і про продовження.
Ну і вчора, після того як мені стало відомо, що навіть висновок виконавчої служби не має жодного впливу на ці довбані бази даних ДАІ (уявляєте, обласне ДАІ подало на мене в суд, але рішення того суду його абсолютно не цікавило! Бо якби було інакше, то вони б паперу з виконавчої служби провели би по своїх документах і точно знали би, що нікому я нічого не винен давним-давно), довелося готуватися до мало не воєнних дій:
  • писати заяву,
  • робити ксерокопії всіх документів, що мають відношення до справи,
  • лізти в Інтернет за результатами виконавчого провадження щодо мене (до речі, честь та хвала виконавчій службі МінЮсту України, котра вже давненько публікує в Інтернеті вислідки своїх проваджень. Вони сьогодні мені дуже допомогли! Якби знав кому персонально подякувати за це - подякував би неодмінно),
  • чистити АКМС, перезаряджати ріжки та писати прощальну записку дружині 8-).
Отже, відпрошуюсь я на деякий час з роботи і їду в обласне ДАІ на Вербову, 39. Заходжу туди і звертаюся прямо на вході до чергового (Ч):
Я: - Доброго ранку, а де тут викреслюють т. зв. "штрафників" з ваших БД сумнівної законності?
Ч: - На дверях зовні (при вході) написаний графік. Там з 15-00 приймають
Я: - А, дякую, я бачив. Але в мене немає часу. То де тут можна подати заяву-скаргу?
Ч: - А на кого скаржитися будете?
Я: - Ну не на сусіда-п'яницю, звичайно, коли я вже до вас сюди прийшов. На ваших колег.
Ч (посміхнувшись): - Другий поверх, 7-й кабінет.
Я: - Дякую.
..йду туди. Виявляється це кабінет начальника обласного ДАІ. Але його самого нема (власне, він особисто мені і нах не потрібен. Мені потрібна його секретарка :))
Я: - Доброго ранку. Заяву ось хочу зареєструвати.
С (беручи від мене пачку паперів і пробігаючи першу сторінку (власне саму заяву) очима): - А що Ви, взагалі-то, хочете?
Я: - Посадити всіх, і надовго! В ідеалі довічно! Жартую, звичайно... Правду ось шукаю... Хоча це й анекдотично звучить.
С: (тепліючи поглядом): - А що сталося?
Я: - Та ось... несправедливість на несправедливості сидить і несправедливістю поганяє зі сторони вашої кантори. Мало того, що виконавчу службу абсолютно безпідставно на мене натравили і виступили переді мною, судом та самою виконавчою службою повними ідіотами, так ще й продовжуєте заважати жити!
С (дочитуючи заяву і прозріваючи): - То Ви хочете, щоби Вас викреслили із БД штрафників ДАІ?!
Я: - (хотів сказати, що мене вразив її дедуктивний склад розуму, але замість цього скромно кивнув головою, втиху давлячись від сміху).
С (написавши щось на папері-стікері і передаючи мені): - Ось мій номер, зателефонуйте, будь-ласка, після 15-00, бо зараз закритий доступ до цієї БД. Я Вас викреслю звідти, не турбуйтесь.
Я: - Не вірю власним вухам... Невже в їхній державі ще можна щось вирішувати без суду та/чи паяльника... До побачення і велике Вам спасибі :)
С: - До побачення.

Ось так це було.
Внизу подаю текст своєї заяви, текст котрої, вважаю, повністю себе виправдав. Вона далеко не є ідеальною з правничої точки зору, але на даному етапі я й не ставив собі за мету виглядати в очах ДАІ таким собі Плевако місцевого розливу. Я хотів, по-перше, перевірити деякі свої здогадки психологічного характеру, по-друге, таки вирішити питання щоби мене викреслили нах з тих БД, а, по-третє, і справді приколотися, якщо випаде така нагода (а чом би й ні? :)). Хоча морально був повністю готовий воювати з бюрократичним дебілізмом далі, що, гадаю, добре видно з тексту заяви.
------------------------------------------------------------------------------------------
Начальнику УДАІ МВСУ в Рівненській обл.
Громадянина Олега Богдановича Гринчука
(паспорт серії ..., виданий ...)

Заява

Я, громадянин України Олег Богданович Гринчук, 1964 р.н.., що проживаю за адресою м. Рівне, ..., прошу Вас віддати своїм працівникам відповідне розпорядження, щоби мене викреслили із «бази даних штрафників» ДАІ (котра, до всього, є ще й вельми сумнівною з точки зору законності, зважаючи на характер її використання), оскільки я, як законослухняний громадянин, сплатив належний штраф (255 грн.) за порушення Правил дорожнього руху (ПДР) в повному обсязі через чотири (а не п’ятнадцять, відведених законодавством України!) дні після його накладення, і не можу нести жодну відповідальність, а також моральні та фізичні страждання за недбальство, халатність та кричущу непрофесійність працівників державних структур, котрі своєчасно не зробили належних відміток в своїх напівлегальних «базах даних» про сплату мною штрафу.
Для підтвердження моїх слів щодо вчасної сплати адміністративного штрафу за порушення ПДР прикладаю копії відповідних фінансових документів, датовані 04.01.2010 (ще раз звертаю Вашу увагу на те, що протокол серія ВК № 070554 про порушення ПДР та постанова серія ВК № 062811 про стягнення адміністративного штрафу були виписані в передноворічний вечір 31.12.2009) та копії документів відділу державної виконавчої служби Рівненського міського управління юстиції (ВДВС РМУЮ):
  1. Заповнений бланк переказу готівки на відповідний рахунок з відміткою Ощадбанку «Оплачено»
  2. Квитанція Ощадбанку (з його відміткою) про сплату адміністративного штрафу в розмірі 255 грн.
  3. Постанова ВДВС РМУЮ про відкриття виконавчого провадження
  4. Інформація про виконавче провадження ВДВС РМУЮ
  5. Постанова ВДВС РМУЮ про закінчення виконавчого провадження
У випадку відсутності негайної реакції на дану заяву залишаю за собою право без зволікань звернутися в прокурорські та судові органи з позовною заявою про порушення моїх прав з боку УДАІ МВСУ в Рівненській області (що викликало нанесення мені значних моральних та фізичних страждань) з наступним детальним висвітленням всього майбутнього процесу відстоювання своїх прав як в традиційних засобах масової інформації, так і в мережі Інтернет.

Зі сподіванням на максимально швидке вирішення даного непорозуміння,

12.10.2010 гр-н Олег Гринчук: ___________________

1 коментар:

Олег Гринчук сказав...

Телефонував, перепитав... Таки викреслила :). Молодець!
От же ж парадокс - всі по окремості нормальні адекватні люди. А якщо зберуться разом в якесь відстійне гніздо типу ДАІ - все, пиши пропало. Синергія навиворіт, да.