середу, 12 травня 2010 р.

Вчора приходили з виконавчої служби з приводу примусового стягнення з мене старого штрафу ДАЇ з пенею :)

Сабдж.
Молода симпатична дівчина (знали кого відправити. Бо ж таку чарівну дівчину не "пошлеш", і тим більше не пристрелиш, немов скаженого пса, "при спробі вломитися в приватне житло") показала мені рішення відділу держ. виконавчої служби про стягнення з мене 510 грн (подвійний розмір виписаного ще 31 грудня 2009 року штрафу в розмірі 255 гривень).
Звичайно, я таки їй висловив (у цілком прийнятних виразах) все своє відношення і до ДАІ, і взагалі до всіх державних установ (штраф же ж я сплатив ще 4 січня ц.р.. Але навіть не думав нікуди йти показувати квитанцію, як це виписали гайци-вибєгайци в своїх довбаних внутрішніх інструкціях. Ібо ср.ав я на них! Хай самі домовляються з іншою державною установою, "Ощадбанком", і беруть в неї раз на місяць виписки з конкретного рахунку, на котрий поступають ці штрафи. Справа ж "простіше парєной рєпи"! А то розвелось дармоїдів-довбодятлів, сцуко...). І вона зі мною радісно погодилась :). Завершилось все тим, що я показав їй оригінал квитанції про сплату штрафу, дав на руки відсканену її копію, запросив випити 100 грамів смачного та корисного самогону, настояного на калгані (проте вона чомусь відмовилась - ех, молодо-зелено. Ще пожалкує!), забрав в неї "на пам'ять про таку чарівну дівчину" ту постанову про відкриття проти мене виконавчої справи, провів мадмуазель на вулицю, а там мило попрощався :).

2 коментарі:

dreamkeeper сказав...

Молодая симптичная девушка с паяльником? :-)

Олег Гринчук сказав...

2dreamkeeper: нє, зі страпоном 8-)