пʼятницю, 14 травня 2010 р.

Мною і потенційним працедавцем розглядається питання про можливість спільної роботи над цікавою темою

Сабдж. Темою, котру свого часу мені не дали можливості розробляти на попередньому місці роботи. Не дали з різних причин об'єктивно-суб'єктивного характеру.
І тема ця - одна з моїх колишніх найбільш улюблених: Revenue Assurance в телко-операторів. Щодо роботи по цій темі, то в Україні ще й "навіть кіт не валявся". Добре якщо хоча би чули про неї в операторських колах. А предметна область вельми цікава й грошовита. Як для самих операторів, так і для вендорів цих рішень.
Ну так от, мова йде про безпосередню роботу по темі Telco Revenue Assurance в тісному контакті з кінцевими клієнтами та керівниками програмерських робочих груп, котрі розробляють OSS/BSS модулі. Грубо кажучи, майбутні мої робочі обов'язки передбачатимуть фактично виконання ролі прокладки (ага, mediator) між цими двома категоріями :). Якщо ще точніше: зняття потрібної інформації у клієнта, її формалізація і подача у вигляді HLD-документів на вхід програмерським робочим групам.
Забув сказати, що клієнти - це телко-оператори по всій земній кулі. І сама робота передбачає, образно кажучи, життя в літаках, аеропортах, клієнтських офісах та готелях.
Тому оце собі сиджу і думаю, що робити, чи погоджуватись. І на скільки років такого життя мене ще реально вистачить. З іншої сторони - бабулєси, слід сподіватися, обіцяють бути ну дуже солідними. І основне - це робота фактично в одній команді з меном, котрий вважається одним з двох найвідоміших корифеїв у світі по даному питанню :). Як теоретиком так і практиком. Його слідів в роботах ТелеМенеджмент Форуму просто неміряно. Я читав кілька його особистих праць, а також робіт, виконаних в співавторстві з іншими професіоналами. Мдя.. що ж тут сказати... Шкода України. Що всяка політблядота створила і підтримує тут умови, котрі відсікають будь-яку можливість розвитку наукового та професійного росту в галузі високих технологій.

1 коментар:

Олег Гринчук сказав...

Довго думав. І незалежно від результатів першого інтерв'ю (я ще про них нічого не знаю, але стопудове відчуття підказує, що до другого етапу відбору, тобто інтерв'ю вже в cVidya Networks я таки дійшов. А там в мене ще більше шансів було би, бо тема мені ну дуже близька. І навряд чи хто в Україні до цих пір настільки глибоко в неї залазив як ваш покірний слуга :)) вирішив відмовитись від подальшої боротьби за посаду Telco Expert. Основні дві причини відмови: неможливість регулярно бачитись з сім'єю та не підходящий мені стиль життя у випадку отримання цієї роботи, котрий може викликати рецидив хвороби. Ну що ж... Підказки долі не ігноруються. Відкидаю всі вагання і таки концентруюсь на e-commerce в Рівному.