суботу, 15 травня 2010 р.

Щось таки сталося на ІТ-ринку праці. Йду з самого ранку на ще одне інтерв'ю :)

Вчора зателефонував мені якийсь чоловік (представився Сергієм з Донецька) і запросив на 9-00 ранку сьогодні в наш готель "Турист" на співбесіду. Буцім-то він має до мене цікаву пропозицію. Коли я запитав про її суть (бо неохота бігати з завчасу невідомою метою з самого ранку вихідного дня по готелях :)), то він сказав лише, що певна східноукраїнська чи то телекомунікаційна, чи то ІТ-компанія розвиває мережу філій по Україні (в т.ч. і в Рівному). І саме в цьому розрізі він хоче мені щось запропонувати. А більше я дізнаюся, власне, на співбесіді.
Добре, сходжу і послухаю/поспілкуюся. А ну ж якраз само собою відпаде питання про "життя в літаках" :). Бо страх як не хочеться знову надовго залишати сім'ю.

2 коментарі:

Олег Гринчук сказав...

Повернувся щойно. В донецьких чуваків остаточно позносило башні, і вони запропонували мені зайнятися МЛМ-продажами. На моє запитання, а що в моєму CV спонукало їх подумати ніби мені це буде цікаво, вони відповіли, що ні сном, ні духом не бачили моє CV. Що це секретутка їхня підбирала кандєдатів. Мабуть трамадольщиця якась...
Коротше, я витримав 30 секунд розмови, а потім ввічливо попрощався, висловивши впевненість, що тут вкралася якась помилка. Проти чого "донецькі пацани" не заперечили 8-)

Олег Гринчук сказав...

Забув додати ще один "цікавий момент" /(С) колишній завгосп Клеванської СШ №1 Капітонович/.
На моє ще одне запитання "а де ж тут телекомунікації, чи ІТ?" прозвучала відповідь "так клієнтів же шукати можна і по Інтернету" :))). Ось так, сцуко. Точно як в армії прапор: "Музиканти єсть? От і прекрасно! Беріть оцей рояль і х.ярте його на 8-й поверх!"