вівторок, 6 березня 2012 р.

Дитячий санаторій с. Новостав просить допомоги

Щойно побачив... Моя покійна мама десятки років пропрацювала в цьому санаторії лікарем-фтізіатром...
І зараз хочеться стріляти у всіх тих "державних" падлюк, котрі роз'їжджають собі на Мерсах та інших дорогих авто і жеруть ікру. А хворі дітки пухнуть з голоду і не можуть отримати лікування...
Ну нічого.. Цій провладній окупаційній мерзоті таки вічно горіти в пеклі. А може ще й за цього життя буде їм пекло.
Дитячому туберкульозному санаторію «Новостав» потрібна допомога. У цьому закладі проходять реабілітацію діти після перенесеної хвороби та тубінфіковані. Санаторій працює цілий рік і розрахований на 120 дітей. З них близько 20% — діти-сироти і напівсироти, 20% — діти, батьки яких алкоголіки, або наркомани, 40% — діти із статусом постраждалих від наслідків ЧАЕС. Лікування кожної дитини триває 4-5 місяців. Санаторій недостатньо забезпечений фінансуванням, тож дуже доречною була б благодійна допомога на лікарські засоби та медичне обладнання, інші потреби. Адміністрація закладу просить небайдужих людей приєднатись до благодійної акції.
Обласний дитячий туберкульозний санаторій ”Новостав”
Рівненська обл., Рівненський р-н.,
с.Новостав, вул.Колгоспна,22
Р/р 3542 700 3000 832
ГУДКУ в Рівненській області
МФО 833017 Код 03068317

Отримаю зарплату - перерахую хоч якусь допомогу. Приєднуйтесь! Це ж діти! Вони не можуть самі себе захистити від падлюк-дорослих.

8 коментарів:

GUV сказав...

Ты меня зацепил...

К сожалению, Украина, как государство вывело проблему туберкулеза за скобки и решило ее "элегантным" способом (((

Т.е. ее просто не существует.
Каким образом - очень просто.
Туберкулез относится к болезням, которые статистически отслеживаются ВОЗ, ООН и другими международными организациями. Со времен совка - эта болезнь классифицировалась как социальная и по ней велась серьезная статистика.
Основой статистики были ПЕРВИЧНЫЕ данные отделений пульмонологии ПЕРВИЧНЫХ медицинских учреждений уровня района.
Уже более 7 лет идет планомерное уничтожение этих отделений в первичных медицинских учреждениях.
Значит некому собирать статистику - а значит не существует и проблемы.
Дошло до того, что в единственном детском курорте Евпатории были уничтожены практически ВСЕ профильные государственные легочные отделения.
Что не сделаешь ради статистики.
Реально - это беда.

Riko сказав...

Переказав.

Олег Гринчук сказав...

2Riko:Дякую Вам, Євгене.
Постараюся заїхати перед Великоднем туди, якщо вдасться взагалі попасти додому з Києва. Поцікавлюся як в них справи.

sheva сказав...

Такі впевнені слова написані! А особисто ви були там? Були в санаторії? Бачили яке там ставлення до дітей, як з дітьми там говорять, я дуже сумніваюсь...дуже правильні слова дітей потрібно захистити від ПАДЛЮК дорослих а почати потрібно з персоналу самого санаторія. Таке враження що там забули де працюють, там до нас не ставилися як до дітей ми для них були ніким. Коли я питав в персоналу чому ви так себе поводите мені відповіли прямо з вами так і потрібно говорити ви всі з неблагополучних сімей ви по іншому не розумієте... Мені там було дуже важко особливо коли я виражав своє незадоволення по ставленню до нас. Звичайно я там лікування якщо це можна назвати так не пройшов мене вже їхали забирати але до зустрічі з батьками я мав забрати всі документи в головного лікаря (я точно не памятаю в кого) в мене було розмова з ним коротка я сказав що я забираю документи на що він відповів ти так бистро не поїдеш і тебе ніхто не випустить. А саме цікаве що коли я вже уходив з того жахливого місця моїм батькам сказали що це все мої вигадки і нічого з того що я сказав не було. Вже пройшло декілька років але я з жахом згадую те місце тому не говоріть що всі такі погані не фінансують для початку нехай розберуться з персоналом діти які б вони не були вони не заслуговують на таке ставлення до себе.

Олег Гринчук сказав...

2Sheva:

Коротко відповім на Ваше питання: так, я в Новоставському санаторії, до того, як його перенесли в колишній піонертабір "Ромашка", бував, м'яко кажучи, неодноразово, коли виходив на зустріч з роботи до своєї покійної мами. Ну, не менше 2,000 - 2,500 разів ходив туди із свого родинного будинку в Клевані.
Мене до сих пір всі старші новоставці знають. І з "дачі", і з "юрдики".

А тепер питання до Вас, якщо дозволите.

Що саме у моїх "впевнених словах" викликало у Вас незадоволення?
Акценти якісь неправильні? Сама згадка про особисто неприємнє Вам місце?

Ви вважаєте, що санаторію, в котрому персонально Вас колись образили, не потрібно допомагати? Він не вартий допомоги і нехай там все горить синім полум'ям?

Ви вважаєте, що його слід зрівняти із землею? Чи повісити на сухому гіллі весь нинішній медперсонал і набрати новий?

Поясніть, будь-ласка.

sheva сказав...

Ні я нічого не маю проти самого санаторія але я не гадаю що саме ставлення до дітей які там перебувають нормальне я не кажу що особисто мене там образили я навів тільки приклад...просто потрібно звертати увагу що це діти і з ними можна говорити нормально от і все

Олег Гринчук сказав...

2Sheva: Тепер зрозуміло. Мені реально вельми жаль, що з Вами так поступили. Можу сказати лишень те, що в ті часи, коли там працювала моя мама (мабуть десь до 2002 року, коли головним лікарем був пан Джула) в санаторії таки лікували дітей (до речі, далеко не лише від туберкульозу) та навчали, а не ображали.
Та взагалі, певно, мало не про все можна сказати, що "колись було душевніше і професійніше".
Тримайтеся. І нехай у Вас домінують хороші, а не сумні спогади. Про сумне намагайтеся забути. Отаке от легеньке самоНЛП :)

ZombieBunny сказав...

Всі новини за запитом допомога в місті Рівному можно прочитати на порталі https://www.infopotik.com.ua/tag/dopomoha/. Не будьте байдужими!