вівторок, 27 березня 2012 р.

Я в шоці від цих т. зв. "гарадскіх інтєлігєнтов"

Виходжу вранці на роботу, підходжу до ліфтової клітки. А там стоїть пані років на 55. Привітно кажу їй "Доброго Вам дня". І мадам від цих трьох простих слів моментально розбиває параліч. Тільки витріщилась на мене, немов сова, і шоковано лупала водянистими очима
Я, було, подумав, що вона недочула і знову кажу "Добрий день". Але якраз підійшов ліфт, і вона чкурнула туди так, немов їй на п'яти насідала зграя скажених псів.
Мені з досвіду давно вже відомо, що охоче та доброзичливо відповідають на привітання лише українські старенькі бабусі, котрі сидять на лавочках біля під'їздів, і двірники. "Гарадскім інтєлігєнтам" же "добрий день" - це просто якийсь п..ц. Немов шилом в сраку, чи обухом по голові. В кращому випадку вдадуть, що не почули. В гіршому демонстративно опустять долу, чи відвернуть рило.
Не привчені ці [нео]совки до ввічливості, що поробиш. В селі навіть зовсім незнайомі люди між собою вітаються, а тут... Безкультурне бидло. Я вже мовчу про матюки юних (і не зовсім) створінь обох статей.

3 коментарі:

Riko сказав...

Ну не знаю... Чисто індивідуальний факт. Допустимо у тому ж Кузнецовську - місті інтелігентів (РАЕС - освічені люди, ліцензований персонал з IQ > 100... МГУ, КПІ...) сусіди жахаються коли я здороваюсь у своєму домі, де ми знімаємо квартиру. Не прийнято. А ось у моїх батьків у тому ж місті - відразу відповідають взаємністю і подекуди заводять дружню розмову.

У києві я помітив виразну тенденцію - здороватись зі-всіма куди заходиш: продавець в магазині, базарник, двірник... Напевне це знак твоєї інтелектуальної переваги над людиною.

У тому ж Кузнецовську, я помітив зовсім обернену тенденцію - люди практично не вітаються з представниками обслуговуючого персоналу. Гонор? Maybe.

Так. У мене в селі на Волині також усі один з одним відаються (окрім заїзжої,розпальцованої школоти). А ще на старих, не рідних людей не говорять "баба", "бабка", а кажуть "тітка". Дрібниця, а старій приємно :0)

Riko сказав...

Колега підказує :0) ->
>> Может она просто е*анутая ? Скорее всего.

Олег Гринчук сказав...

>> Может она просто е*анутая ? Скорее всего.
Я також схиляюся до цієї думки.
Проте фактом є також те, що масово народ перестав відповідати на привітання.