пʼятницю, 16 березня 2012 р.

Молитва Оптинських Старців

Ця молитва вважається вранішньою молитвою. Гадаю, по змісту це очевидно.
Вперше я почув про неї від свого кума Володі, которого безмірно поважаю та люблю. Прочитав її вдумиво і зрозумів, що сила, котра в ній закладена, просто неймовірна.
Ну і ця молитва не може не подобатися всім, е-е-е-е..., "дзенствуючим християнам" :)
Отже,
Молитва Оптинських старців
Отче, дай мені з душевним спокоєм зустріти все, що принесе мені прийдешній день. Дай мені цілком віддатися волі Твоїй святій, в усякий час цього дня, в усьому настав і підтримай мене. Які б я не одержав звістки протягом дня, навчи мене сприйняти їх із спокійною душею і твердим впевненням, що на все свята воля Твоя. В усіх словах та справах моїх керуй моїми думками і почуттями. В усіх несподіваних випадках не дай мені забути, що все послано Тобою. Навчи мене прямо й розумно обходитися з кожною людиною, нікого не соромлячи й не засмучуючи. Отче, дай мені сили знести утоми прийдешнього дня та всі події сьогодення. Керуй моєю волею і навчи мене молитися, вірити, надіятись, терпіти, прощати й любити. Амінь.

Немає коментарів: