неділю, 30 вересня 2012 р.

Два слова про політику

У зв'язку із черговою овуляцією лідарасів недалекими виборами хочу повторись і вчергове пояснити чому всю нинішню політбляеліту та їхніх прихвоснів вважаю саме такими.
Якщо вельми коротко:
  • тому що завдяки саме ним (уркам + "красним діректорам" + апозиционєрам) нині вироблено таке правове поле, котре немає нічого спільного ні із захистом інтересів Української Нації, ні із захистом Українського Народу. Тому всі ці ахтунги-політєгі нехай спочатку повитрясають свої сраки із мерседесів і вживу з людьми поспілкуються, а не поміж собою в кабаках та банях поміж проституток. Проте це все мрії... Їх слід "чавити між дверима - інакше не здохнуть" /(С) Бравий вояк Швейк/;
  • тому що давно всі центральні владні органи є нелегітимними. Більш-менш легітимними залишились виключно місцеві органи влади.
Коли мені  "шестьорки"-зомбі закидають "ну то йди сам в політику і зроби краще", то мені смішно від тупізму цих сявок. Я не сідаю з шулєрами-урками грати в "буру", "сєку", чи "очко". Я не граю по їхнім законам. Я не ходжу з ними по одній стороні вулиці. Я не краду і ніколи не крав. У мене свої закони - Декалог та 10 заповідей Христових. І я готовий нині беззастережно підтримати лише ту силу, котра прямо говорить, що "тарганів слід виколупувати зі шпарин за допомогою дихлофосу" і пропонує конкретний план дій. А ще доводить свої слова ДІЛАМИ. І має за собою однозначну історію цих дій.
Так що всі януковощі, юлєфани, ющєброди та інше політлідарачйо просто "йдуть лісом". "В сортах лайна не розбираюся" /(С)/.
На цих "виборах без вибору" голосуватиму за №8 - УНА (чисто тому, що маю прийти і показати, що є активним виборцем), хоча прекрасно знаю, що УНА не пройде до влади (а хотілося б - було би кому організувати народне ополчення). Цілком свідомий також просякнутістю будь-яких ультраправих організацій агентурою кремлядєй. Проте не все можуть кремляді, і совість моя буде чиста - я зможу чесно дивитися в очі своїй дитині і пояснити їй (у свій час) причину свого вибору.
  • Слава Україні!
  • Слава Нації!
  • Смерть ворогам!

Немає коментарів: