субота, 29 вересня 2012 р.

Стратегія IBM на наступний рік

Минулого тижня був на щорічному технологічному форумі IBM. Помимо всяких інших цікавинок запам'ятались слова віце-президента IBM, генерального директора у Росії та СНД, суть котрих зводилась до того, що IBM в наступному році звертатиме особливу увагу на те, щоби їх клієнти, котрі придбали те, чи інше рішення компанії, змогли вирішити свої задачі, задля яких вони, власне, це рішення й купували.
Тобто, IBM тратитиме додаткові кошти на ensuring того, що придбане у них рішення таки змогло вирішити проблеми клієнта.
Похвально, чи не так? Варто було би всім компаніям звернути особливу увагу на даний момент. А то продадуть, наінсталюють щось там, отримають гроші - і далі хоч трава не рости. Ні, брешу - далі будуть сотні тисяч баксів в рік за "підтримку" aka технологічні консультації.

Немає коментарів: